Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 26.12.2016, 15:24
Mika_T Mika_T ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 13.11.07
Sijainti: N/A
Viestit: 1.776
Perusasetus

Laskeskelin että jos ajaa takavetoisena koko sulanmaan ajan niin siinä säästää vuosittaisen pakuveron verran kahisevaa. (itellä tuli sulanmaan aikana hodariin lähes 25tkm)
Toki sitten ei sovi eksyä kovin pehmeille teille. (etukardaani irti, napalukot auki)

Tuossa tilanteessa part time jakis olisi kyllä omiaan, saisi ajaa takavedolla ja tarvittaessa sais kiinteän nelikon.
Mutta kuten killerwo kirjotteli. Ei jaksa joka syksy/kevät vaihtaa jakolootaa eestaas, kun taas talvikelissä se avoin keskitasauspyörästö on helkkarin hyvä

nyt kun aloin laskemaan niin taidan alkaa hommaamaan tuomosen "takaveto jakiksen" ja talveksi vaihdan normaalin takaisin.
Tuossa säästäis minun ajomäärillä useita satasia pelkästään sulan maan aikana.

Taas jos laskee yksittäisen ~2000km pohjosen reissun kulutusta niin erotus ei ole kuin ~25-30litraa. Näillä löpöhinnoilla alle 40€

Viimeksi muokannut Mika_T : 26.12.2016 15:32
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
däm Däm dämdädädäädä Part 2 Repro Linkit 8 27.08.2005 15:25
1 st time, 4wd + talavi ?!? pinkkikani Tekniikka & Jutustelu 24 29.10.2003 21:16
Which part of PetriSimolin.COM you use? Lars This And That 5 24.07.2003 09:34


Sivu luotu: 16:49 (GMT +2).