Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 19.12.2016, 20:45
Bässi Bässi ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.11.16
Sijainti: Sipoo
Viestit: 39
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Bässi Näytä viesti
Äkkiseltään katottuna Ippe osui oikeaan.
sain alkuperäisen laatikon mukana ja näissä on samanlainen lohko kummassaskin, tässä joka on alla on vaijerin paikan lohko vain ummessa. toivottavasti saan rojut vaihdettua.
vaihteisto on kuulemma vaihdettu pidempien välitysten takia, tiedä sitten mistä vehkeestä.

kerkesin tutkimaan hiukan tätä. eli laatikko on 750 653
jota on käytetty tehokkaammilla moottoreilla varustetuissa autoissa.

- G500 / G55 AMG: 463.206, 463.240 and 463.241 - G320 / G3.6 AMG: 463.208, 463.209, 463.230, 463.231, 463.232, as well as 463.233 - G300 turbodiesel: 463.308, 463.330 and 463.331


katuvälitys on 750 653=0.8 kun toisessa laatikossa on 1.05. maastovälitykset kummassakin samat.

653 on rakennettu ilman nopeusmittarin pyöritintä, eikä akselissa ole paikkaa pinionille, eli helpompaa ja halvempaa on hommata gps-mittari
Vastaa lainaten
 

Luokat
mercedes, mersu


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 5 (0 jäsentä and 5 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Räjäytyskuvia mersusta Larha Tekniikka & Jutustelu 12 23.06.2015 07:30
Huomio!!! Kaikki metsästystä/ammuntaa harrastavat offroad miehet ja naiset!!!! TOPPAHOUSU Chit-Chat 87 26.11.2008 14:00
Mersusta loppuu joustot! Larha Tekniikka & Jutustelu 13 26.02.2008 20:41
Mersusta huoltoauto MakeH Tekniikka & Jutustelu 2 13.04.2006 17:24
Mersusta Masi Tekniikka & Jutustelu 0 23.11.2005 18:07


Sivu luotu: 01:06 (GMT +2).