![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Tää viritysasia on ollu ihan unohduksissa.
Maaliskuussa tuli mies halliin ja alako virittämmään. Pistoke kiinni, ei tapahtunu värkeissä mittään. Ecu irti pöydälle ja kansi auki. Ei ollu ecussa tarvittavia liittimien paikkoja virittäjälle. Kampe kasaan ja virittäjä lupasi päämieheensä yhteydenoton jälkeen palata asiaan. Ei oo palannu. Jostain etelämmästä Suomea se tuli. Tuli mainos jostain KCR:tä Ruotsista, onko tietoo mikä pulju? |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Ei se KCR osaa muuta kuin myydä piuhojen päähän lisäpurkin. Ota yhteyttä Karalaan.
https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=138887 Viimeksi muokannut -MaTTi- : 21.11.2017 20:06 Perustelu: linkki |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Nuo lastut jotka tulee johtojen väliin taitaa olla höpöjä, mulla vdj200 alkoi sammuilla kun laittoi race chip purkin. jotain muuta kyllä kannattaa harkita.
__________________
WWW.RASKAS.FI |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Tiedä sit Toyotan lastuista mut Mersuja on kokeiltu huonolla menestyksellä taitaa olla Karala ja Harinen sellaiset varteenotettavat vaihtoehdot
|
#6
|
|||
|
|||
![]()
Pääseekö karala/harinen nykyään käsiksi näihin ensimmäisiin d4d ohjainpokseihin?
Eikö nämä ollut ainakin aluksi niin hankalia muokattavia että käytännössä ainoa "päivitys" on ollut tuollainen tuhopoksi. |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Tässä on sekin hyvä puoli ettei kaikki puoskarit ole päässeet käsiksi,näin ollen asiaan ovat perehtyneet ennemminkin ammattimiehet jotka tietävät mitä tekevät,joita uskon Karala/Harinen kaksikonkin olevan. Tämmönenkin pointti on hyvä muistaa että Ahtimeen ei ole tehty suuresti ylikapasiteettia kun se ylikapasiteetti taas huonontaa ominaisuuksia sillä alueella jolla sitä on tehtaan mielestä tarkoitus käyttää. Joten epäilys tulee herätä jos tehoa luvataan enempi kuin abaut 20% ja silloinkin vikatilanteen sattuessa varoreservi on jo käytetty,eli jos ahdin poistuu kartalta tällä luvatulla teholla ni mitä on ahtimen kierrokset? entäs pakolämmöt? kannen/pakosarjan virtaukset? jos nää parametrit ei oo O.K ni täystuho ei oo kaukana,railipaineen nostokaan ei miellytä suuttimia varsinkaan käytetyssä koneessa jos suuttimet ei muutenkaan oo ihan justiinsa.
__________________
Kaikki mikä on paskaa,on perseestä. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan Land cruiser KDJ120 vanteet | Tonikatti | O/M/V Renkaat ja vanteet | 3 | 21.11.2019 23:10 |
land cruiser kdj120 ohjaustehostin | JukeBoy | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 30.04.2018 19:34 |
Myydään Toyota land cruiser | offikunkku | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 25.05.2016 08:59 |
Myydään / Vaihdetaan TOYOTA LAND CRUISER | johannay | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 30.03.2012 14:26 |
Myydään Toyota Land Cruiser | -Epeli | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 30.10.2008 09:51 |