![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Mulla oli 2x3" suorat (n.1,5m pitkät) kuskin oven takaa kurkistavat torvet mun entisessä chevyn pikkarissa.. ne oli kieltämättä kovaääniset. mutta matkassa ihan ok. katsuritkin kehuivat ääniä miehekkäiksi ![]()
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
oliko niin että jos laittaa korotuksen niin voi samalla vaihtaa etujouset takajousien tilalle.. eli siis molemmissa päissä etujouset? vai luinko jostain kiimassa väärin
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Kuutoskoneen etujouset korottaa takapäätä n.3-3.5". V8:n ja dieselin jouset hieman enemmän (I6 etuvieterit on n.160lbs./in, V8 ja diesel n.190lbs.in; vakio takajouset n.160lbs/in). Sitten esim. XJ:n kuutoskoneisen vakiot etujouset on n.150lbs./in.
Itsellä on Moogin progressiiviset etuvieterit takana, ne korotti aika tarkkaan 3.5" ja on varsin passelit; alkujousto on riittävän herkkä koska jousivakio on varsin löysä, mutta syvemmälle mennessä jäykistyy selkeästi eli ei pohjaa ihan helposti. Metsässä alusta joustaa hyvin, ja toisaalta kuorma päällä/ kärryä vetäessä ei persaus niiaa läheskään samalla tavalla kuin vakiojousilla takana. Muistat vaan sitten, että jos korotus pomppaa jostain 1.75" korokepaloista tuonne 3" luokkaan ja yli, niin muutoksia pitää ruveta tekemään aikalailla enemmän jos haluaa että se auto oikeasti pysyy vielä kelpona ajaa ja metsässä hyvin toimivana..
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#4
|
|||
|
|||
![]()
no se unohdetaan sitten.. tarkoitus on pitää käyttiksenä.
![]() mitenkäs tuo putkistohomma sitten menee jos siellä katin takana on lambaada-anturi? mihinkä se tökätään vai porataanko reikää uuteen pönttöön |
#5
|
||||
|
||||
![]()
No riippuu katista.. mulla ainakin on katissa paikka anturille, etummainen seokseen vaikuttavahan kannattaa olla mahd. lähellä konetta (käytännössä siinä yhdysputken kohdalla). Taaempihan vain nuuskii toimiiko katti.
Ja Motonetistä yms. saa putkeen hitsattavia lambda- anturin kierreholkkeja kympillä ![]()
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#6
|
|||
|
|||
![]()
ai se on katissa..kait se tuossakin on.
se on vastikään uusittu. noo pittää käyä kahtomassa miltä alta näyttää ja sitten hakea mätänetistä niitä paloja.. kyllä minä sinne varmaan pienen pöntön nyt laitan mutten mitään ihmeellistä.. tykkään että kasi porisee ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 4 (0 jäsentä and 4 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään / Vaihdetaan Jeep Grand Cherokee 4.0 | Jeeep | O/M/V Ajoneuvot | 6 | 02.02.2012 21:06 |
M: JEEP GRAND CHEROKEE 5,2 -95 | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 08.03.2008 13:40 | |
Ostetaan jeep cherokee/grand cherokee vanteet | O/M/V Muut | 5 | 16.12.2005 21:50 | |
M: Jeep Grand Cherokee | O/M/V Muut | 1 | 01.11.2005 19:27 |