Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 04.12.2016, 12:30
Risnii Risnii ei ole kirjautuneena
Jäsen

Rekisteröitynyt: 03.09.15
Sijainti: Jyväskylä / Heinävesi
Perusasetus

Tässä kun oli keskustelua jakolaatikoista muutenkin, niin jatkan vielä sen verran, että onko tietoa kuinka kestävä -81 Geen jakolaatikko on? Taitaa kuitenkin olla heikoin lenkki jos otetaan vähän enemmän tehoa? Mulla tulee itelläkin om606 turbokone geehen ja vähän kiinnostais tietää että kuinka varuillaan pitää olla minkäkin kestävyyden suhteen. Enhän mä kyllä tosta mitään kovia tehoja ota, menee kuitenkin varmaan lähemmäs 300hp ja ideana on se että kone herää mahdollisimman alhaalta eikä mitään kauheita tehopiikkejä. Ja jos nyt jakolaatikko on se heikoin ja kiinnostaisi vaihtaa sitä vahvempaan, niin mikä olisi tilalle hyvä?

Ja kiitos GPS mittari vinkistä, olen nimittäin orkkis mittari kourassa kierrelly etsien korjaajaa mutta ei kukaan tunnu enää Jyväskylässä tekevän. Täytynee kokeillakkin tuollaista.
Vastaa lainaten

Luokat
mercedes, mersu

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Räjäytyskuvia mersusta Larha Tekniikka & Jutustelu 12 23.06.2015 07:30
Huomio!!! Kaikki metsästystä/ammuntaa harrastavat offroad miehet ja naiset!!!! TOPPAHOUSU Chit-Chat 87 26.11.2008 14:00
Mersusta loppuu joustot! Larha Tekniikka & Jutustelu 13 26.02.2008 20:41
Mersusta huoltoauto MakeH Tekniikka & Jutustelu 2 13.04.2006 17:24
Mersusta Masi Tekniikka & Jutustelu 0 23.11.2005 18:07

Sivu luotu: 22:19 (GMT +2).