Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #10  
Vanha 25.11.2016, 00:00
vilhe:n Avatar
vilhe vilhe ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 18.04.09
Sijainti: Tornio
Viestit: 64
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja _LM_ Näytä viesti
Syötön lisääminen ruuvista aiheuttaa kierrosten nousua ja kaasun palautumista hitaasti eli jospa kokeilisit kääntää syöttöä hieman pienemmälle ja samalla säätää tyhjäkäynnin siitä kaasuvivun ruuvista sopivaksi.
Joo kokeilen sillain säätää huomenissa..
__________________
Positiivisella ajattelulla petyt yhtämittaa, negatiivisella ajattelulla yllätyt aina iloisesti.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään pajero gen1 alikunto O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 3 23.03.2014 10:06
Mitsubishi "Punisher" Pajero 2.5TD (IC) Gen1 Jax_KiBez Maasturiprojektit 7 24.11.2013 12:36
Ostetaan Pajero Gen1 2.5TD tai TDintercooler moottori Korpikumpu O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 18.05.2013 07:54
gen1 pajero vilhe Tekniikka & Jutustelu 4 14.07.2009 05:53
"Voiman tuntu'" Pajero gen2 vs. Pajero gen1 Propulsion Tekniikka & Jutustelu 8 22.04.2008 16:30


Sivu luotu: 15:00 (GMT +2).