![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() vanhemmasta hiacusta, Sopii pienin muutoksin
|
|
||||
|
||||
![]()
ei mun hiacessa ollut kuin hidas puoli...!
![]()
|
|||
|
|||
![]()
Tästä olis kiva saada hieman lisäinfoa.
|
|
|||
|
|||
![]()
Täälläkin kaipailisin lisää tietoa. Saisko jopa kuvia tähän ketjuun?
|
|
|||
|
|||
![]()
Joo tietoa olisi kiva saada asiasta! Vai onko tää samanlaisia tapauksia kun kaveri harrasti tractorpullingia ja ei saanut pitoja niin enemmän harrastaneet kommentoi vaan että kyllä tiedetään missä vika mut se täytyy vaan itse selvittää...pari kautta meni ja sit selvis, tosin monet kisat hävisivät sillä aikaa
|
|
||||
|
||||
![]()
Ei tuo topikin aloittaja mahottoman aktiivinen ole täällä, viimeeks ollu paikalla 1.11.2016, että saattaa kestää lisätietojen saaminen.
Montenegro Offroad Club #21 Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96 |
|
|||
|
|||
![]()
pyysin fordgalaxie62 kertoa miten toteutti sen loppuen lopuksi saa nähdä jaksaako vai oliko tyytyväinen kun itse sai sen toimimaan ja p....t muista.
|
|
|||
|
|||
![]() hiacu
joo elikkä vanhan neliveto hiacen(89) jakolaatikko sopii uudempaan (2011) yhden väliholkin jouduin teettämään koska pääakseli on udemmassa jakolaatikossa pidempi, takakardaania joutuu vähäsen jatkamaan koska vanhemassa jakiksessa on häntä lyhempi! yllättävän vähin muutoksin hommeli onnistu. niin tempasin vielä vanhemman hiacun napalukot uudempaan ettei vetarit pyöri suotta !
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Warn: hidas uloskelaus | Paavo | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 05.09.2010 19:38 |
lj-70 hidas.. | ohvipete | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 15.04.2008 12:08 |
RJ:n hidas puoli + napalukot | RoJu | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 24.12.2007 11:28 |
HJ kytkin temppuilee, jakolaatikosta hidas puoli | osilpi | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 10.06.2006 23:21 |
Toyotaan hidas takaveto | Kupla | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 19.04.2005 11:31 |