![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Pikasesti ehdin pari tuntia kävästä tätäkin puuhastelemassa, vetopisteet olis laitettu takapalkkiin. Otin tuollasen nostosilmukkamutterin, porasin 16mm pultille palkkiin reiän, mutterista sinkitys rälläkällä pois, hitsasin mutterin juurestaan ympäri asti palkkiin ja sitten M16:lla pultilla vielä palkin läpi naama irvessä kiinni. Katotaan kestääkö. Palkin nurkkiin liimasin samassa rytäkässä nuo pakolliset heijastimet. toivottavasti kelpaa konttorilla. Takavinssin kitojen telineet/kiinnitykset miggiliimasin paikoilleen, maalia päälle ja jonkin ajan kuluttua kidat paikoilleen. Pohjakierroksen ehdin jo naruakin keriä paikoilleen. Seuraavana listalla vois olla tuon vinssin ohjaus niin saa tuonkin kokonaan valmiiks.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Pitihän se käydä illasta pikasesti suunnittelemassa tuota vinssin vapautuksen/lukituksen sylkkyä. Eka tekasin
telineen sylkylle vanhan pohjapanssarin palasista, sitten varastosta löytyi laakeri ja siihen passaava akseli niin laakerille piti tekasta putkesta pesä, jne. Nyt olis sitten sylkylle kääntyvä teline tehtynä kierrätysosista ![]() passaava akselin pätkä jonka hitsasin vinssin vapauttimen nuppiin. Akselin pätkälle pitää porata tuohon palkkiin läpireikä ja hitsata molemmista päistä paikoilleen. Sylkyn teline paikoilleen ja akselin päähän joka tulee läpi laakerista/telineen pohjasta porataan reikä johon sokka. Teline kääntyy laakerin varassa mutta ei pääse hyppäämään pois. Eiköhän tuo huomenna valmistu ja pääsee suunnitelemaan pto:n sylkyn kiinnitystä. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Pihahommissa meni melkein koko päivä, mutta sen verran ehin kävästä tallissa että sain takavinssin sylkyn akselille reiän porattua palkkiin
ja hitsasin sopivan mittasen pätkän akselia paikoilleen. Sitten vain sylkky paikoilleen ja väliaikaiset ilmalinjat että pääsi kokeilemaan. Arbbi näyttäs nostavan paineet reiluun 6bariin, video on kuvattu jossain 3-4bar paikkeilla. Jossain vaiheessa enää maali pintaan telineeseen ja palkkiin. Jos sitä seuraavaks kattelis tuon pto:n sylkyn asennuksen... |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Riittäkö sylinterissä iskun pituus käyttää rummun jarrua?
__________________
Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Pitäs riittää, tuossa auki asennossa kopsahtaa vipu tuohon neliöpalkkiin eli varaa on vielä kyllä.
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
PTO:n eli voimanulosoton ilmasylinterin kiinnitys tuli nyt illasta suunniteltua, tommonen siitä nyt tuli
![]() maalia päälle niin pääsee koppiin vetämään tuolle ja vinssin sylkylle ilmalinjat ja tekemään ohjauksen. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Jotain pientä sai tänäänkin aikaseks, takavinssin sylkyn kiinnitykset oli kuivuneet niin pulttasin ne paikoilleen.
Sitten hitsailin pto:n sylkyn kiinnikkeen loppuun ja vetasin maalit päälle. Lopuksi sylkkyjen ohjauksetkin löysivät paikkansa konttorista. Enää ei puuttus ku ilmalinjat ja takavinssi oli valmis käyttöön ![]() |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 7 (0 jäsentä and 7 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty 1961 Willys Jeep FC-170 | Jeeper | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 07.09.2014 09:55 |
1961 Willys FC-170 | Jeeper | Maasturiprojektit | 25 | 24.01.2014 15:05 |
Myyty Renkaat Goodyear WRANGLER DuraTrack 285/75 16", eli 32" X 11,5" X 16 | Bajarider | O/M/V Renkaat ja vanteet | 5 | 13.01.2013 23:16 |
Ostettu Willys L134 "Go Devil" moottori | Jeeper | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 24.01.2012 15:52 |
Willys CJ-5 -57 "Renegade" Projekti | Jeep-Antti | Maasturiprojektit | 8 | 29.10.2009 12:40 |