![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#2
|
||||
|
||||
|
-Oletan että normaali polttoainehommat on katsottu ja ainetta tulee pumpulle asti kunnolla.
-Mites kaasuvaijerin säätö, kääntyykö syöttöpumpun kaasuvipu rajoitinruuviin saakka. -Myös rajoitinruuvin säätö jos on joku joskus säätänyt. -Sammutinvivun säätö, jos on sähköinen sammutin paikoillaan, ettei olisi hiukan sammutin päällä. -Imusarjassa on semmonen "varoventtiili" joka aukeaa muistaakseni jossain 0,6 paineessa. Sen vois poistaa jos ei ole jo tulpattu. Kaverilla oli joskus -87 vapariPatrolli ja oli muuten nuhainen peli. Tais kulkee piiitkän kiihdytyksen jälkeen juuri ja juuri 110. Syytä nuhaisuuteen ei keretty löytää kun myi pois. Kokeiltiin toisilla suuttimillakin mutta ei ollut mitään vaikutusta. Oma -81 oli silloin vielä vaparikoneella ja otti huippuja 140 jolloin loppui välitykset kesken.
__________________
Marko Nyt tavoittaa myös whatsappilla. |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| pajeron ahdot | Pätkäpajero 74 | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 26.04.2013 22:57 |
| Pajeron ahdot... | jyrden | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 29.01.2012 21:31 |
| Pajerosta ahdot hukassa | japanian rauta | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 10.05.2009 20:13 |
| Patrollin sähkö hukassa | Offipiru | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 30.09.2008 16:19 |
| ahdot? | toppa | Tekniikka & Jutustelu | 36 | 27.04.2005 20:49 |