Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 20.10.2016, 20:56
_teukka_ _teukka_ ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.09.15
Sijainti: Ruokolahti
Viestit: 30
Perusasetus

Joo tuli otettua öljypohja pois ja keskimmäinen pukki pois, kytkimen puoleinen päittäisliuska kulunut varmaan puoleen ja kosketuspinta aika hurjan näköinen mutta laakeripukki ehjä ja sitten kampiakselin kosketus pintaan kulunut aikamoinen ura.

Varmaan käynyt niin että hajonnut jo edellistä edeltävällä omistajalla ja lyöty vain uudet liuskat ja hyvä kiertämään.

Eli jos joltain löytyisi tuohon 2L-T käypäistä kampuraa saa tarjoilla, auto -89

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 20.10.2016, 21:25
baxxter:n Avatar
baxxter baxxter ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.06.03
Sijainti: PAiMiO, Finland.
Viestit: 4.288
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja _teukka_ Näytä viesti
Varmaan käynyt niin että hajonnut jo edellistä edeltävällä omistajalla ja lyöty vain uudet liuskat ja hyvä kiertämään.

Eli jos joltain löytyisi tuohon 2L-T käypäistä kampuraa saa tarjoilla, auto -89
Toverilla on sellainenkin kone jossa edellistä edeltävä remontoija oli remontoinu päittäislaakerin väärin päin paikoilleen. Aika huonoksi saa kampuran niinkin..
__________________
Harbor Cruisers
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 22.10.2016, 17:21
arska4x4:n Avatar
arska4x4 arska4x4 ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 28.09.03
Sijainti: Luumäki, Finland.
Viestit: 1.209
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja _teukka_ Näytä viesti
Joo tuli otettua öljypohja pois ja keskimmäinen pukki pois, kytkimen puoleinen päittäisliuska kulunut varmaan puoleen ja kosketuspinta aika hurjan näköinen mutta laakeripukki ehjä ja sitten kampiakselin kosketus pintaan kulunut aikamoinen ura.

Varmaan käynyt niin että hajonnut jo edellistä edeltävällä omistajalla ja lyöty vain uudet liuskat ja hyvä kiertämään.

Eli jos joltain löytyisi tuohon 2L-T käypäistä kampuraa saa tarjoilla, auto -89
Tarkistitko että ne liuskat oli oikeenpäin ku otit pois? Kokeile ny vielä uusilla liuskoilla että paljo jää välykseksi ennen ku heität kampuran kaivoon.
__________________
arska #1 Montenegro Off Road Club
#163 SLCK
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 23.10.2016, 05:24
2,4TD 2,4TD ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 26.03.09
Sijainti: Pori
Viestit: 853
Perusasetus

Ei kovin herkkä luulisi tuon olevan, siis kytkin pohjassa startin suhteen. Hiluxin mittarissa se 550tkm alkaa olemaan ja vielä käy ja kukkuu. Välyksiä en ole testannut enkä ääniä kuunnellut. Kone ei syö öljyä tms. Yhden laakeriremontin tiedän kun kesti ajaa n. viikon, liuskat värinpäin.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostetaan 2L-T kampiakseli, kiertokanget ja männät ratigan90 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 25.08.2013 17:31
Ostetaan lj70:seen KAMPIAKSELI 0201346 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 17.01.2012 12:26
Ostettu 2L-T:n kampiakseli markis O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 03.12.2011 15:04
Ostetaan O: 2l kampiakseli tai alakerta Lj70 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 28.09.2010 10:21
O: Toyota 2L kampiakseli Mazza O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 12.05.2008 14:14


Sivu luotu: 21:42 (GMT +2).