![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#26
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Ainoat huonot puolet näissä on tosiaan nuo mitä mainitsit. Varaosien saatavuus tarvikkeena on Suzukeihin melko huonoa, ja jos jotain saa niin tuurilla se osa jopa sopii paikoilleen. Jotkut varaosat ovat alkuperäisenä melko reippaasti hinnoiteltu, mutta taitaa suurin osa kuluttajista tilata muutenkin osat ulkomailta. Suodattimet yms. pienet huolto-osat ovat olleet järkevästi hinnoiteltuja alkuperäisenkin, tosin poikkeuksiakin löytyy. Jos tällaista uudempaa GV:tä aikoo hankkia bensakoneella, niin mikäli budjetti antaa myöten, on 2,4l moottori huomattavasti mukavampi menijä kuin 2l. Dieseliä en voi suositella kestävyyden kannalta, vaikka omasta mielestäni renun moottori on miellyttävä käytökseltään. Jos bensankulutus on hankinnan este ja miettii dieseliä, kannattaa ottaa huomioon että sen minkä kulutuksessa säästää, maksaa monin verroin enemmän diesel moottorin korjauskustannuksissa ![]() |
#27
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() Toimii ihan samalla tavalla 95:lla kuin 98:llakin. Odotan vieläkin tossa '96 Corollassa, että jostain joku letku sulaisi tai jotain, vaan ei ole vielä tapahtunut.
__________________
100% hiilineutraali vuoteen 2086 mennessä |
#28
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#29
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Mul oli w123 manuaali 300 dieselin kanssa 3,07 perällä vaikeuksia jo n. 1000 kilon kärryn kanssa taaksepäin pääsemisessä. Pienessä ylämäessä pedaali oli todellakin syvällä ja saatta mul kärry joskus 2000 kiloa painaa. Kiinnostaa mikä tavallinen käyttis toimis myös takaperin kärriajossa? Ihmettelen vähän tässä suhteessa myös kun hommasin Jumpperin, se jaksaa kyllä mennä etiäpäin, mutta pakki on vääränlainen työkäyttöön. Hiluxi on tässä mielessä ollut kunnollinen. |
#30
|
||||
|
||||
![]()
Varsinkin automaattilaatikon kanssa ehdottomasti kannattaa investoida 2.4 litraseen koneeseen.
__________________
Tumpula Racing Team |
#31
|
|||
|
|||
![]()
Oisko tuollaisesta J120 land cruiserista torpan ainoaksi käyttöautoksi?
Jos myis nykysen 80 LC:n ja S-mersun pois ja laittas tuollasen 120 LC:n tilalle. ![]() |
#32
|
||||
|
||||
![]()
^ Olispa hyvinkin, suuttimet kun selvität että ovat kunnossa niin jokseenkin huolettomia pelejä. Jarrusatulat kannattaa myös herkistellä vaseliinin kanssa, etusten männät ruukaa jumia kuivuuttaan kun ruostuvat.
|
#33
|
|||
|
|||
![]()
J120:n Suutinvioista ja noista jarrusatuloista olen lukenutkin.
Miten tuon voimansiirto ja automaattiloota kestää kilometrejä? Onko 120kw 122kw mallien kulutusero niin suuri kuin jutuissa puhutaan? 1-1,5l/100km. |
#34
|
||||
|
||||
![]()
Olisko se ero neljä- ja viisivaihteisen automaatin välillä?
|
#35
|
|||
|
|||
![]()
Varmastikkin on.
Miten nuo lie menee... on 120kw 122kw ja 127kw konetta. Nettiautoa selatessa -04mallia on kaikilla noilla koneilla ![]() Nelivaihteinen automaatti on kuitenkin vain tuossa vanhimmassa 120kw mallissa. Mites sitten levikkeet? Haeskelin tuohon sopivia rengaskokoja niin jossain luki että levikkeeliseen menee joku tietty koko ja levikkeettömään taas joku toinen. Minusta nuo kaikki nettiauton 120:t näyttää pyöräkaarista ihan samanlaisilta. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Koti-HiFi 2000-luvulle, mitä eteen ? | Porvoon Hilma | Chit-Chat | 23 | 20.06.2015 10:45 |
HJ61, käyttöauton siistimistä. | aahoo86 | Maasturiprojektit | 36 | 01.04.2014 16:14 |
Käyttöauton entisöinti.... | Castrol | Maasturiprojektit | 8 | 17.03.2012 19:54 |
käyttöauton hankinta! | nyyberö1 | Chit-Chat | 3 | 19.03.2010 12:19 |
Käyttöauton koeajopäivä Jyväskylän Laajavuoressa | adv | Tapahtumat | 1 | 12.12.2005 13:46 |