![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Tämäkin lava tuli aikoinaan romukuormassa ja siitä oli pohja paskana,Ostin aikoinaan 5t,6mm telakkapeltiä kun rakensin silloin perävaununlavaa.Katselin vanhoja valokuvia sieltä löytyi kuvia vuodelta -10 samat pellit lavalla mitkä läiskin pohjaan rotan pihalla,Kiskot on mun sekä pohjapalkit.Kävin äsken katsomassa tota lavaa kyllä on lahoa vieläkin ja paljon, saumoja hitsaamatta kun en kerennyt saamaan valmiiksi kun rotta maalas lavan omiin väreihinsä mitään varottamatta nyt sen arvo on 3000e mikäli ymmärsin laskun oikein uusi vastaava ilman kasettikiskoja 2250e alv 0%.
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Miks et vaan vedä lavaa kisloille ja aja kotiin? Onhan sulla tuossa materiaa että se vähän niinkuin kuuluisi sulle? Tai no niin suomessa niin ei saa toimia...
|
|||
|
|||
![]()
Lava on mulla kotona ja sehän herraa kyrsii kun ei pääse siihen käsiksi,Silloin kun hän sen maalasi niin vei sen sisälle hänen halliin ja siellä se oli yli kuukauden etten minä vaan sitä saa.Sain sen sillä verukkeella että kuski lähtee sepeliajoon eikä sitä ole palautettu hänelle eikä palauteta.
|
|
||||
|
||||
![]()
(A)-Mersun suunnittelijat.
Pikkasen sairasta mielenlaatua kuvaa tapa tehdä auto tuolla tavalla. Nyt on laatikko irrallaan autosta ja tuli jo sen verran avattuakin, että löytyi yksi pashana olevan kuulalaakeri. Yllättäen on standardista poikkeavilla halkaisijoilla.. INAn koodi F-237696 kertoo, että on piirustuksella tilaajalle valmistettu nimike. Mersun koodi osalle on A 007 981 53 25 Osa löytyisi heti nettikaupasta hintaan 806 ruplaa, mutta pieni kynnys on alkaa tilaamaan Venäjältä.. Kun sivutkin on kyrillisillä kirjoitettu. ![]() Odottelen vielä tarjousta Suomesta. Tästä vois melkeen pistää veikkauksen, mitä maksaa.. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Palvelualalle sopimattomat ihmiset.
Omassa yrityksessä teen remonttia ja toisen parven puran pois vaan se alapinnassa on paloilmaisin joka pitäisi saada kytkettyä pois päältä jotta sen voi siirtää.
Soitin kiinteistön hätäkeskukseen jossa ystävällinen ja mukavia jutteleva naisimmeinen kertoi tuon kytkevän huoltotilaan ja nyt sitä voisi siirtää. Pyysi vielä soittamaan kun siirto on tehty. Seuraavan päivänä meinasin sitä ruveta siirtämään vaan ihmetytti kun siinä vihreä ledi vilkkui edelleen säännöllisesti? Soitto uudellen samaiseen hätäkeskukseen ja nyt puhelimeen vastasi jälleen naishenkilö, vaan tämä oli heti niin pahalla päällä että tiuski kaikki mitä suustaan ulos tuli?? Kun rupesi kuulostamaan että kohat nainen räjähtää niin, sanoin että ei tässä mitään hätää ole otetaan ihan rauhallisesti vaan. Eikun ääni korottui ja kiukuttelu jatkui. Kyseli minulta vihaisena ilmaisimen numeroa ja minä luin ilmaisimen kyjessä olevan numeron niin, sehän sai lähes huutoryöpyn aikaiseksi "ei sellaista numeroa ole ollenkaan!" minä siihen tiedustelemaan että mitenkä tämä asia selvitetään? Niin vastaus oli ensin että. "Ei varmaan mitenkään kun tuollaista numeroa ei ole!" Lopulta hän löysi jostain henkilön numeron jolta asiaa voi tiedustella. Huh Huh, olihan hurja puhelu ja itekkin meinasin hermostua, vaan sain kuitenkin pidettyä itseni lopulta rauhalisena. Melkein meni tuo palvelualan ammaatiosaamisen kanssa päivä piloille, vaan hänellä oli varmasti asiat huonommin kuin minulla niin lopettelin puhelun kiitoksiin ja pahoittelluun että olin vaivaksi. Soittelin annettuun numeroon jossa luvattiin seuraavana päivän käydä ko. silmukka kytkemässä irti ja pyydettiin sitten soittamaan kun voi kytkä takaisin. Suraavana päivänä tuli soitto että nyt on silmuikka kytketty irti. On meitä moneen junaan?? Olin puhelun jälkeen todella häkeltynyt kun en moista ole ennen tavannut??? t. Ismo Ämmä
http://www.fjdc.org/ -Kulmakorpi Off Road Park- -JEEP HOLIC- https://www.facebook.com/GPKorjausOy/ Viimeksi muokannut ImacInnes : 30.09.2016 09:48 |
|
|||
|
|||
![]() Alkoi heti sviduttaan.....
Ja tää sopii myös edelliseen topic:iin eli palvelualoille sopimattomat ihmiset.
Kun kattelin eduskunnan kyselytuntii....... Sviddu kun kaikkien 201:den puupään pitäis vetää puolueesta riippumatta HANKKIJA ei ku SUOMALIA lippis päähän ja tunnustaa värii ja tehdä päätökset sen mukaan....... Oppositioa sylettää ja hallitus koittaa puolustella tekojaan....... Näin ei mennä "suosta yli niin että heilahtaa" Joskus aikoinaan jonkun suurmiäehen sanomaa. Mutta se on totta, halutaan/haluaa tehdä jotain suurempaa niin se tehdään eikä jauheta "Jaskaa"....... ![]() ![]() ![]() ![]() "Sviddu" mitä puupäitä ja -silmiä......... ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Metsäjuttuihin liittyvä nimensä veroinen solmu -lomake ja opettaja jonka ajatuksenjuoksu kulkee ihan muissa sfääreissä. Lomake on täynnä ruutuja ja sarakkeita joihin pitää mutta ei tarvitse täyttää tietoja vaikka kuitenkaan ei ole mahdollista olla täyttämättä vaikka välillä menee ihan päin hevon...
|
![]() |
Luokat |
vituttaa |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kerro mikä vituttaa vuonna 2015 | Tojo4wd | Chit-Chat | 1257 | 31.12.2015 08:59 |
Kerro mikä vituttaa vuonna 2014 | mäksä | Chit-Chat | 1587 | 01.01.2015 06:27 |
Kerro mikä vituttaa vuonna 2013 | Ewerglade | Chit-Chat | 1816 | 01.01.2014 17:16 |
Kerro mikä vituttaa vuonna 2012! | Rompe1 | Chit-Chat | 1140 | 03.01.2013 18:50 |
kerro mikä vituttaa | tjl | Chit-Chat | 4977 | 12.04.2012 08:28 |