Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Samikoo
Korotusta saatan jopa vähentää, matala painopiste on kuitenkin mielestäni jees. Jakolaatikon aion kääntää hieman ylemmäs jotta pohjasta tulee tasainen. Samoin vaihteiston kannatinpalkki täytyy valmistaa jotta maavara hieman kasvaa.
|
Ei ole huono idea oleenkaan, itse olen todennut että n.75mm on aika optimi mielestäni

Loppu sitten renkailla.
Lainaus:
Takana on tällä hetkellä kitkalukko, ja se saa kelvata. Eteen en näillä näkymin lukkoa laita, ellei jostain saa edullista ja kestävää kytkettävää lukkoa. Epäilen...
|
Jos eteen (ja taakse) jokapäiväiseen ajoon voisi jotain suositella, niin Detroit Truetrack. Pieksee avoimen perän tai tehtään kitkalukon 100-0, mutta ei ole kuitenkaan tönkköjäykkä.
Lainaus:
Takaiskareiden kiinnikkeet pitää nostaa akselilla ylöspäin, täytyy vaan keksiä mihin yläpäät sitten kiinnittää.
|
Samaan paikkaan, hieman lyhyemmillä iskareilla. Tai sitten karvan verran laittaa iskareita enemmän "A"- malliin, mutta siinä taas vaimennusteho vähän kärsii.
Lainaus:
Etuakselilla alatukivarsien kiinnikkeetkin voisi nostaa ylemmäs, mutta ylempien tukivarsien kiinnityksien muokkaus ei juuri nyt innosta. Akselihommat taidan suosiolla jättää tulevalle suvelle.
|
Siirrät kaikkia neljää (ja suhteessa saman verran), tai sitten et mitään. Nelilinkki ei oikein tykkää jos alkaa liikaa sooloilemaan kiinnityspisteiden kanssa, menee geometriat vituralleen ja sitä kautta vaikuttaa ajokäytökseen, alustan toimintaan, yms..