![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Piti pistää nuo ovipahvit paikalleen. Tuollasella 6,5mm poraruuvilla meni kivasti niihin vanhoihin pidikkeisiin kiinni. Ihan ne hyvältä näyttää. Ja jos joltain löytyy tuota lukon kehystä toiselle puolelle, niin voisin ostaa. Jossain corollassa oli muistaakseni samanlaiset? Mökätoosatkin asensin, että voi sitten metässä istuessa popitella Ratio tosin puuttuu vielä...siihen liittyen: Minkä värisestä johdosta virtalukosta virta radiolle? Ei jaksa ite ettiä ![]() Tästä hommast oli muuten iloa muutenkin. Ovet ei enää rämise ajaessa juurikaan Kuskin puolen ovi pitäisi jotenkin järkevästi saada vielä paikalleen. Joutuu aina nostamaan kun pistää kiinni. Alempi sarana on sen verran reilusti väljä. Pitäs sinne sisälle joku holkki saada tms.Sit pitäs vielä ettiä sopiva paikka lällärille.
__________________
Tietä kulkein tien oot vanki, vapaa on vain umpihanki. Viimeksi muokannut Korpikumpu : 10.09.2016 14:10 |
|
#2
|
||||
|
||||
|
hiukan on mootosta tapahtunut jokunen vuosi taaksepäin oli meidän pihalla vielä pahvi laatikoissa tämä auto.
__________________
.salon seudun OFF ROAD Ry. pari Toyotaa |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
Tietä kulkein tien oot vanki, vapaa on vain umpihanki. |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Päivitys on tänkin auton kohdalla hidasta
Aattelin sitä solmua pakoputkeen. Sopiskohan CT26 tuohon 3B-koneeseen kun se 4.0 litrasessa pelaa? Herääkö senliian myöhään? Haluisin alhaalta vääntävän koneen eikä mitään hillittömiä huipputehoja. Ja onko jotain muita vaihtoehtoja kun Subarun 1.8:n tupro
__________________
Tietä kulkein tien oot vanki, vapaa on vain umpihanki. Viimeksi muokannut Korpikumpu : 19.10.2016 14:27 |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Suapin T03 ja sitä vastaavat yksilöt. Mitähän mitsuja ne uudemmat olikaan?
2.4 litrasessa CT26 heräili vasta jossain 3000rpm kohilla. Ja B-moottorissa taitaa käyttökierroksetkin loppua jo jonnekkin 2000rpm, niin matalaksi jäisi ahtoalue. Pienempi puhallin antaa kivasti vääntöä ja tehoa jo heti tyhjäkäyntialueen jälkeen. |
|
#6
|
||||
|
||||
|
http://www.futurez.fi/fi/shop/turboa...60r-turboahdin
Tuommosen laitoin 3b:n kaveriksi ja kyllähän tuo heräilee todella mukavasti. En kyllä huolis tuommosia aataminaikaisia ahtimia vaikka maksettais, tai no saahan niillä pienellä budjetilla kasattua paketin, mutta sitten hävitään alaväännössä JA huipputehossa. |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| bj40 öljyt,jakolaatikko moottori vm 80 3,4l | lambo84 | Maasturiprojektit | 1 | 14.12.2014 20:59 |
| Myydään tojo bj40 vm.-80 | j.eriksson | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 17.05.2014 16:37 |
| BJ40 käyttöentisöinti/ikuisuusprojekti | HJ60 | Maasturiprojektit | 1 | 13.02.2012 06:37 |
| Myyty M:Toyota BJ40 vm.80 | Gegguli86 | O/M/V Ajoneuvot | 52 | 12.02.2009 15:22 |
| Myyty BJ40 vm -80 | Jarmop | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 05.10.2008 18:58 |