![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#26
|
||||
|
||||
![]()
Ei tuossa koskaan ole lataus tuon paremmin toiminut. Ihmetyttää vain tuo laturin kuumeneminen kun toiset sanovat ettei pitäis kuumua yhtään ja tuo kyllä kuumuu, ei tosin polta kuten edellinen. Nyt kun vaan ei ole mitään referenssiä tuon laturin kuumenemisesta aiemmin, onko normaalia vai ei. Kai täällä muutkin ovat hipelöineet laturia ajon jälkeen
![]() ![]()
__________________
SLCK #364, HDJ100 2006 HJ-61 1989 ex |
#27
|
|||
|
|||
![]()
Aja menemään.
Laturi lämpenee aina kun joutuu lataamaan, johtuen siitä ettei sen hyötysuhde ole 100% Viimeksi muokannut Mika_T : 01.09.2016 20:32 |
#28
|
||||
|
||||
![]()
Jep. Ja se kun on koneen kupeessa kiinni niin jos kone on kuuma niin lämpiää se laturikin.
Kädellä kokeillen rupeaa joku 45astetta tuntumaan kuumalta ja 60 astetta jo polttavalta. Ukosta riippuen tietty. Ja diodivika oireilee niin että laturi saattaa lämmetä ja saattaa lämmitä seisoessaankin jolloin tyhjää akun. Käydessään saattaa ladata suht normaaliin jännitteeseen tai ylikin mutta tehoa ei ole eli ei siedä kuormaa... Sitten taas tuo kaikelta pelastava päävirtakytkin. Pikku herpaannus ja koneen käydessä kytkin auki niin laturi on moro... ![]()
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#29
|
||||
|
||||
![]()
Ja alkuperäiseen kyssäriin niin tuossa lienee tuolla monimutkaisella systeemillä tavoiteltu sitä että laturin merkkivalo palaa ainoastaan tarvittaesa. Eli ei vesisateella,maksimilatausteholla,tyhjäläynnillä tai heti kylmäkäynnistyksen jälkeen kun hehku vie virtaa ja laturi ei jaksa sitä antaa tarpeeksi. Eli jos olet sijoittanu omakotitalon verran autoon niin ei ole sopivaa että siinä palaa mitään ylimääräisiä valoja kojelaudassa...
![]()
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#30
|
||||
|
||||
![]()
Kai se on niin et kovaa ajoa vaan, kyl ne viat sielt ulos tulee sit savuna viimeistään
![]() Diodivika vois kyl selittää vanhan laturin toimintaa. Se kyllä antoi ihan hyvää latausjännitettä mut akut hiljalleen tyhjeni tasaisesti (ei ollut riittävästi amppereja , päävirtakytkin aina irti kun ei ajossa). Se on vain paha kun luonne on sellainen, että mitään vikaa ei haluais jättää laittamatta kuntoon... Kylhän se rele on hieno toiminnaltaan kun kunnossa, saisivat vain hoitaa sit jälkitoimitukset kans kohtuu hintaan, kai se vaan on ymmärrettävä, että Insinööri ei ole kaavaillut näiden vanhojen Cruisereiden käyttämistä maailman tappiin asti ![]() Tietynlaista hulluuttahan se vaatii pitää 30 vuotta vanhaa autoa käyttiksenä ![]()
__________________
SLCK #364, HDJ100 2006 HJ-61 1989 ex |
#31
|
||||
|
||||
![]()
Nii mikä siinä releessä on vikana?
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#32
|
||||
|
||||
![]()
Yhdessä kela rikki. Pari on tinattu sähkötietäjän toimesta uudestaan ja ei vieläkään toimi. Ne lähti jatkotutkimuksiin. Autossa vika ei ole koska mittarivalot toimii oikein jos johtosarjaan syöttää maata kuten toimivan releen kuuluisi tehdä.
__________________
SLCK #364, HDJ100 2006 HJ-61 1989 ex |
#33
|
||||
|
||||
![]()
Eli mikä se oire on? Eli mikä valo palaa tai ei pala?
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
kysymys | jäbätsy83 | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 27.05.2015 21:21 |
kysymys? | ärjy | Chit-Chat | 5 | 22.07.2012 18:49 |
kysymys | ärjy | Ongelmia palstalla? Kysyttävää ylläpidolta? | 4 | 21.11.2010 18:22 |