![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() ST1 bensa?Hyvin se bensa ainakin mulla on toiminut vaan nuo saat..n käteisalennuskortit ei toimi vaan automaatti ilmoittaa että "tarkista kortin suunta" Kolmannen kortin jälkeen kyselin asiaa ja lopulta kertoivat että heillä on ongelmia korttejan kanssa ja tulossa on toimivampia. Lupasivat sitten heti lähettää minullekkin kun sanoin että en näitä nykyisiä toimimattomia halua. t. Ismo Ämmä
__________________
http://www.fjdc.org/ -Kulmakorpi Off Road Park- -JEEP HOLIC- https://www.facebook.com/GPKorjausOy/ |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Mitäs kaikkee tulee mieleen tolle re:lle mulla on jo mustaa neumatiikkaa minkä pitäis toi re kestää ja alu tankki, polttoaine pumppu vaihtoon, onko jotain järkevää vaihtoehtoa kun ei paluulinjaa ole niin aika pienillä painella sais toimia tai reku väliin, sit se Kasari isompaa suutinta vaan ja menoks??? Menisikö se näin
__________________
45° jälkeen rupee kallistumaan VOLVO❤ |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Tuli aika hiljasta
![]()
__________________
45° jälkeen rupee kallistumaan VOLVO❤ |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Voi onnistua tai sitten ei. Itse juotin ruiskulliselle hukkakipinämoottorille Re85:sta seurauksella että tulppien kärkivälit kasvoi 1,0mm -> 1,6 mm parin tuhannen aikana. Katti oli puhdas seuraavassa katsastuksessa ja joka kerta kun käynnisti kylmänä niin lähti toisella starttauksella. Kylmänä teki tentun hajuista pilveä.
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
Oishan tossa 85 hyviäkin puolia kone käy kylmempänä ja ei venat kilkattais, ainoo mikä tulee mieleen kun kuulemma tuo aine sulattaa/ pehmentää/ kovettaa kaikki nuo letkut putket ja tiivisteet+ pumpun. Tuntuu vaan helpommalta hakee malmilta lyijyllistä besaa ja kokeilla sillä, tai sit hommaa auton missä on jo valmiina oikee moottori niin ei tarvii näitten vajaatehosten kanssa leikkiä.
__________________
45° jälkeen rupee kallistumaan VOLVO❤ |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Työmatkakinnerillä tulee ajettua enimmäkseen tuolla st1 bensalla ilman ongelmia. Mutta semmonen huomio on tullu tehtyä että kun kalenteri kääntyi elokuulle niin vetoja on tullu pikkasen lisää. Voi olla ihan perinteinen foliohattuhommakin...eikä vaikutusta mistä on tankattu. Voikohan väsyny ilmamassamittari aiheuttaa moista?
Mitä taas nakutukseen tulee niin oiskohan löpölasse lorotellu vahingossa dieseliä bensan sekaan? Se kun pudottaa oktaanit äkkiä alas...
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Ennen tuli ajettua St1:sen bensalla, mutta nyt Nesteen ja Teboilin hintakilpailu on ohjannut käyttämään niiden tuotteita. Yleensä Neste on sentin verran edullisempi. En tiedä johtuuko siitä, mutta olen kyllä päässyt pienimpiin kulutuslukemiin ikinä. Mitään eroa autojen toiminnassa ei ole huomannut.
RE85:sella olen ajanut muutamalla ihan vakioautolla, Volkkari Golf 1,6 Pierburgin kaasarilla toimi, jotenkin. Se ei toiminut kyllä tavallisellakaan bensalla. Ja ihan yhtä huonosti muiden tankeista tyhjennetyllä bensa/diesel -seoksella. ![]() Suzuki Baleno, 1,6 ruiskukone toimi parhaiten, puhtaalla RE85:sella ajaessa vähän nyki, mutta reilummalla kaasulla toimi, tehottomuutta tuntui olevan ja käyntiin piti sahata tuollainen 10 minuuuttia. Jos tankissa oli edes neljännes bensaa niin ei ollut mitään huomattavia ongelmia. Tämän auton tarina päättyi kansipahvin tai kannen lojahdukseen, tiedä sitten johtuiko polttoainekokeiluista? Suzuki Grand Vitara 2,7 V6 ruiskukone sytytteli moottorin vikavalon heti, jos tankkasi RE85:sta vaikka puoletkin. Toimi kyllä ihan hyvin ja vikavalon sammuttamisen jälkeen tavallisella bensalla ei syttynyt uudestaan. Yhdessäkään autossa ei ollut mitään ongelmaa letkujen tai muiden muovien kanssa, vaikka siitä paljon puhutaan. Vähän tuntui, että ensimmäisissä tankkauksissa oli enemmän rykimistä, olisiko sitten tankkien pohjilla ollut vettä, joka lähti tuolla liikkeelle? Tuossa pari vanhaa vitjaa samasta aiheesta: http://forums.offipalsta.com/showthr...highlight=RE85 http://forums.offipalsta.com/showthr...highlight=RE85
__________________
www.alanmiehet.com #1 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
ST1 Kankaanpää Suunnistus CUP 2/4 | Näpä | Tapahtumat | 140 | 02.05.2014 19:15 |
Huonoa mainosta landcruiserille | Rotta-Racing | Chit-Chat | 6 | 18.01.2009 20:52 |
HUONOA HUUMORIA OSA 3: älä pierase poreammeessa | Flugfiske | Chit-Chat | 15 | 12.11.2006 21:51 |
daihatsu mitä hyvää/ huonoa? | methäman | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 23.10.2005 18:25 |
Huonoa keskustelua kristinusko-ryhmässä! | Lars | Niilo Paasivirta - Correct Opinions | 0 | 18.12.2001 16:26 |