Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja hami
Joillaki herkemmät silmät niin saattaa euromaski tuottaa pikkusen vaikeuksia ko aletaan hitsailehan vähä paksumpaa rautaa ja jonku hetken
Sama se pikku heppailulle niin silloin sama mikä potta päässä speedgaassi oli mulle hyvä? ja euromaski ei sopinu ollenkhan.
Jo sillä euromaskilaki hitsaa jos ei muuta ko naapurin pemarin pakoputkea hitsaa, oikeishin hitsaukshin siittei ole!!
|
Eli siis näyttää edelleen siltä, että nämä on puhtaasti makuasioita. Tuntuu siltä että nimenomaan euromaski herättää vahvoja puolesta-ja-vastaan- mielipiteitä. Toisilla joilla on herkemmät silmät eivät selkeästi voi avoimempaa maskia siis käyttää, ja toiset voi hitsata telakalla laivaterästä päivät pitkät samalla maskilla ilman hämminkiä. Jatkamme siis samalla kaavalla kuin tähänkin asti, jokainen käyttäköön sitä maskia mikä itsestä parhaalta tuntuu. Toiset tykkää äideistä ja toiset tyttäristä täsmää siis tässäkin
Olen minä tallissa rakentanut pitkää päivää putkirunkohärveliä tai muuten hitsaillut pitkin päivää tuntikausia, välissä rälläkän käyttöä ja kaljaa. Ei ainakaan siinä käytössä omille silmille avoin maski ole tuottanut ongelmia. Eihän se toki sama asia ole kuin ammatikseen hitsata