Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #7  
Vanha 06.07.2016, 20:11
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.063
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja H0nda Näytä viesti
Mitä hyötyä N1G verratuna N1?
Neliveto ja yli 2000 kg kokonaismassa. Se ei ole siis mikään haluamisasia, auto joko on N1G tai ei ole, riippuu tuosta kokonaismassasta ja vetotavasta. Saattaa G puuttua vaikka kuuluisi olla.

Ei vaikuta veroihin eikä mihinkään muuhunkaan mitenkään, paitsi että G-luokan autoa saa korottaa enemmän ja siihen saa 77 mm tai 10% korkeemmat renkaat (ilman G:tä 51 mm tai 10%).
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty Maastopakettiauto UAZ 452 E -80 juhoensio O/M/V Ajoneuvot 3 18.04.2016 08:51
Pakettiauto vai maastopakettiauto(N1 vs. N1G) tatsga Tekniikka & Jutustelu 6 04.03.2011 22:24
Myyty UAZ 452 maastopakettiauto jkholma O/M/V Ajoneuvot 41 04.04.2009 11:30
N1G maastopakettiauton vakuutuksista akke Tekniikka & Jutustelu 26 23.02.2009 14:57
Maastopakettiauto Tekniikka & Jutustelu 1 13.06.2004 17:02


Sivu luotu: 01:36 (GMT +2).