Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #10  
Vanha 10.06.2016, 17:57
H0nda H0nda ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 05.03.16
Sijainti: salo
Viestit: 38
Perusasetus


Tossa kuva noista omista muuttuvasiipisen säädöistä tänpäiväsen ylemmän pultin säädön jälkeen(alaväännöt 1000rpm-2200rpm hävis säädön myötä). Alkaa ahtamaan hieman ennen 2000rpm.
2500rpm 1.5 bar
3000rpm 1.5 bar





Tommonen oli ennen tänäistä säätöö ja näytti samalta kun ton allaolevan viestiketjun kuvissa. jos oikein ymmärsin niin ton pitäis olla aika lähellä tehtaan arvoja.
Noilla säädöillä oli hyvät alaväännöt, mutta siellä 2500rpm kohilla alko olee ahtopaineet noin 2 bar tai hieman yli pysyen samana ainakin reiluun 3000rpm.
http://www.pocuk.com/forums/viewtopi...r=asc&start=90


Ongelmana on että miten saan edes jotain eloa1000rpm ja 2000rpm välille niinkuin noilla aiemmilla "tehtaan" säädöillä oli, mutta maksimi paineen pysyessä hillittynä(alle 1.5bar).

Miten ylipäätään on mahdollista että paineet edelleen 1.5-1.6bar vaikka pultti on lähes pohjassa(ehkä kierros olis vielä varaa). Lisäksi noilla säädöillä jää siipien liikerata hyvin pieneksi.

Viesti saattaa olla hieman sekava, mutta kai siitä selvän saa.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
HILUX- kysy ja vastaa- palsta KepesJokke Tekniikka & Jutustelu 5059 22.09.2025 13:58
Mitsubishi L200 -91 veikkaaja Maasturiprojektit 8 28.01.2012 14:47
Mitsubishi L200 Jeepp Tekniikka & Jutustelu 1 16.03.2011 10:05
Myydään Mitsubishi L200 JP80 O/M/V Ajoneuvot 1 14.09.2010 11:45
M:Mitsubishi L200 -04 4wd isuzubj O/M/V Ajoneuvot 1 01.12.2007 16:38


Sivu luotu: 01:58 (GMT +2).