![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Pistä vaikkapa a4:sen paperi tuohon putken suulle ja jos yhtään yrittää välillä imaista paperia takaisinpäin, niin venttiilivikaan viittaa. Nuo käyntihäiriöt on kyllä toisinaan vaikeita selvittää. Mutta yksi parhaista, ellei peräti paras projekti aikoihin. Käyntiongelmista huolimatta.
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Minusta tuo käy ihan niin hyvin kuin tuon ikäinen bensakone voi käydä.
Kaasarin säädöllä voi saada vähän parannusta. Mutta tosiaan venttiilivälykset kans työn alle ettei kanna. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Pitää tänään illasta vielä poistaa kaikki ylimääräinen sälä tuosta imusarjasta että ei varmasti ole imuvuotoja ja tarkistaa
kaikkien pulttien kireys. Sitten vois kokeilla tuota paperitestiä että näkee miten käyttäytyy. Samoten vois vaihtaa vaikka pikasen huuhtelun jälkeen öljyt koneeseen. Sitten nostella myös bensapaine kohilleen eli hieman alle siitä tulvimispisteestä ja kokeilla säätää kaasari sekä 2000rpm että 500rpm. Katotaan auttaako... |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Katotaan mikä tästä tulee... |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Oliko tässä nyt vielä Carter YF?
Kokeile säätää metering rodia alemmas, Ainakin WO:ssa se vaikuttaa melkoisesti tyhjäkäyntiin ja muutenkin koko kaasarin toimintaan.
__________________
www.classicjeepparts.com |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Ei ole Carter enää, läpän akseli oli sen verran väljä että vuoti bensat imusarjan päälle. Nyt on uus korvauskaasari Daytona.
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
Ei jaksanutkaan taas iltaa koneen kanssa painia vaan tekasin rattiakselin suojaputken loppuun kiinnikkeineen kaikkineen.
Nyt pitäs enään hieroa siitä nätti ![]() Alkuperäinen suunnitelma oli käyttää parlokkeja takalokareina mutta tänään piti ottaa kokeen vuoksi orkkis peltilokari, leikata kärjet pois ja hitsata peltiä väliin että sai siitä vähän pidemmän. Tommoselta näyttäs 'orkkis' lokareilla. Pitää vielä tekasta toinenkin niin näkee miltä oikeasti näyttäs mutta voi olla että noilla 'orkkiksilla' mennään ![]() Lokarit tulee kiinni akseliin eli liikkuvat akselin/renkaan mukana niin saa suht lähelle kumia sijoitettua. |
#8
|
||||
|
||||
![]()
[QUOTE=mparty;1301...
Lokarit tulee kiinni akseliin eli liikkuvat akselin/renkaan mukana niin saa suht lähelle kumia sijoitettua.[/QUOTE] Meinasin juuri ehdota tuota itsekin kun katselin kuvat ennen kun luin. Voi olla että toi orkkis lokari sopii paremmin kun pyöreät Parlokit, ainakin itse yritän pitää vähän sitä orkkis lookia vaikka kaikki tulee rakennettu mutta on vaan oma mielipide. Kyllä tulee hieno melkein niin hieno ettei maastoon kehtaisi mennäkkään. |
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty 1961 Willys Jeep FC-170 | Jeeper | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 07.09.2014 09:55 |
1961 Willys FC-170 | Jeeper | Maasturiprojektit | 25 | 24.01.2014 15:05 |
Myyty Renkaat Goodyear WRANGLER DuraTrack 285/75 16", eli 32" X 11,5" X 16 | Bajarider | O/M/V Renkaat ja vanteet | 5 | 13.01.2013 23:16 |
Ostettu Willys L134 "Go Devil" moottori | Jeeper | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 24.01.2012 15:52 |
Willys CJ-5 -57 "Renegade" Projekti | Jeep-Antti | Maasturiprojektit | 8 | 29.10.2009 12:40 |