![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Päivitä tuo ilmanottoputki vielä vähän erimalliseksi ja keltaiseksi. ![]() Vaikka tuosta mistä putki tulee konehuoneesta esille niin siitä vaakassa korin nurkalle ja siitä ylös. Nyt jotenkin hyppää silmille "mikä ei kuulu joukkoon"
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Tänään ehdin pikasesti pultata kaasarin taas irti ja hioin kaasarin ja imusarjan välisen spacerin hiomapaperilla suoraks. Oli
aika reippaita epätasaisuuksia pinnoissa, mutta ei pitäs olla enää. Tiivisteet molemmin puolin ja kaasari paikoilleen -> edelleen käynti pätkii hieman ![]() Uudet tulpat vaihdoin jo aiemmin. En tiedä kuuluuko videolta kuinka selvästi tuo pätkiminen? Samoten kokeilin ajotusta muuttaa hieman jakajaa kääntämällä mutta ei mene kuin huonommaks. Start pilottia tuli ruiskittua kans pitkin kaasaria ja imusarjaa mutta ei minusta vaikutusta tällä kertaa käyntiin. Tutkiminen jatkuu... |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Pistä vaikkapa a4:sen paperi tuohon putken suulle ja jos yhtään yrittää välillä imaista paperia takaisinpäin, niin venttiilivikaan viittaa. Nuo käyntihäiriöt on kyllä toisinaan vaikeita selvittää.
Mutta yksi parhaista, ellei peräti paras projekti aikoihin. Käyntiongelmista huolimatta. |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Minusta tuo käy ihan niin hyvin kuin tuon ikäinen bensakone voi käydä.
Kaasarin säädöllä voi saada vähän parannusta. Mutta tosiaan venttiilivälykset kans työn alle ettei kanna. |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Pitää tänään illasta vielä poistaa kaikki ylimääräinen sälä tuosta imusarjasta että ei varmasti ole imuvuotoja ja tarkistaa
kaikkien pulttien kireys. Sitten vois kokeilla tuota paperitestiä että näkee miten käyttäytyy. Samoten vois vaihtaa vaikka pikasen huuhtelun jälkeen öljyt koneeseen. Sitten nostella myös bensapaine kohilleen eli hieman alle siitä tulvimispisteestä ja kokeilla säätää kaasari sekä 2000rpm että 500rpm. Katotaan auttaako... |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Katotaan mikä tästä tulee... |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Oliko tässä nyt vielä Carter YF?
Kokeile säätää metering rodia alemmas, Ainakin WO:ssa se vaikuttaa melkoisesti tyhjäkäyntiin ja muutenkin koko kaasarin toimintaan.
__________________
www.classicjeepparts.com |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Ei ole Carter enää, läpän akseli oli sen verran väljä että vuoti bensat imusarjan päälle. Nyt on uus korvauskaasari Daytona.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty 1961 Willys Jeep FC-170 | Jeeper | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 07.09.2014 09:55 |
1961 Willys FC-170 | Jeeper | Maasturiprojektit | 25 | 24.01.2014 15:05 |
Myyty Renkaat Goodyear WRANGLER DuraTrack 285/75 16", eli 32" X 11,5" X 16 | Bajarider | O/M/V Renkaat ja vanteet | 5 | 13.01.2013 23:16 |
Ostettu Willys L134 "Go Devil" moottori | Jeeper | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 24.01.2012 15:52 |
Willys CJ-5 -57 "Renegade" Projekti | Jeep-Antti | Maasturiprojektit | 8 | 29.10.2009 12:40 |