![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Nii ja ennenko sanotte että oon ajanut laimeella bensalla niin prosentit olleet n,2,2 Eli on ollu öljyä
__________________
vapari ei ole vaihtoehto ![]() Ahdin takaa tahdin ja ilo alkaa kilosta,, riemu kahdesta mutta kone remppa kolmesta ![]() ![]() No worries, mate ! Hojossa on sitä jotai ![]() Pensselit pestään bensalla ja dieselillä tehdään VOIMAA |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Osta husqvarna...
![]()
__________________
NIIN OONKIN RYYPÄNNYT, MITÄ SITTE!!! ![]() EN SE MINÄ OLLUT, SE OLI PIRKKA... ![]() https://instagram.com/offroadteamruu...d=ZDdkNTZiNTM= http://www.slck.net http://www.mansenmaasturiclub.com http://forums.offipalsta.com/group.php?groupid=32 |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Minkä verran jätit ilmarakoa puolan ja vauhtipyörän väliin?
|
#4
|
|||
|
|||
![]()
Vähän myöhässä tämä kysymys, kun laitoit sen jo osiksi...
Kai siinä syttypuola on vauhtipyörän ulkopuolella? Vauhtipyörä on niin pieni, että tuskin sopii kela sinne sisäpuolelle. Minkälainen välys puolan ja vauhtipyörän välillä on? Jotkut koneet on tarkkoja siitä niin, että jos kela on vähänkin liian kaukana, niin alkaa syttyvaivoja olemaan. Jostakin ulkomaan palstalta kerran luin, että sahassa n. 0.008"-0.1" olisi sopiva välys. Neljä normalia kopiokonepaperia päälekkäin on kai jotakin sitä luokkaa? Tai rakotulkilla 20 satkua? Ulkopuolisen kelan kanssa se välys on helpompi mitata ja tutkia. Vaihdoin viime kesänä perämoottorin magneettoon keloja sinne limpun sisäpuolelle. Siinäkin tulee katkoja syttyyn, jos välystä on liikaa, mutta joutuu vähän sokkona laittaman kelat kiinni. Vasta kun vauhtipyörän mutterin veti momenttiin, sai sitten konetta pyöritellen todeta, että josakin kohdassa hankaa... ![]()
__________________
Jukka |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Kah, paavojaelvis ehti ensin
![]()
__________________
Jukka |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Juu...
![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
vapari ei ole vaihtoehto ![]() Ahdin takaa tahdin ja ilo alkaa kilosta,, riemu kahdesta mutta kone remppa kolmesta ![]() ![]() No worries, mate ! Hojossa on sitä jotai ![]() Pensselit pestään bensalla ja dieselillä tehdään VOIMAA |
#8
|
|||
|
|||
![]() Sorry.......Topicin sotkeminen.....
Apuja kaivataan tilhi MS250 räjäytyskuvat kaasarin osalta.
Jos joku tietää linkin niin liittäköön..... Viimeses pystymettässä k.o lopetti tyhjäkäynnin..... Tyhjäkäynti venttilin vaihtoon kaivataan apuja. Samat vaivat..... Lainaus: http://www.metsalehti.fi/Metsalehti/Keskustelut/Aihe/Viestiketju/?topicId=290 "Itselläni oli kanssa MS250:n kanssa ongelmana sammuilu. Kylmänä toimi mainioisti, mutta sitten alkoi tyhjäkäynti hukkumaan eli sammua pätkähti kun laski kaasulta. Lähti kyllä heti käyntiin ja kävi taas hetken. Välillä puutui eikä ottanut kierroksia. Kaasari pestiin pesurissa, muuta ei auttanut. Syyksi paljastui tyhjäkäyntiventtiili. Sen vaihamisen jälkeen pelannut moitteettomasit kesät/talvet nyt jo nejä vuotta" Viimeksi muokannut H_Nietu : 20.03.2016 19:02 |
#9
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Pistähän tänne linkkiä jos löydät, minäkin haluan nähdä tämän ihmeventtiilin... ![]() |
#10
|
|||
|
|||
![]() Taitaa Suomalian kielellä......Lainaus:
![]() ![]() ![]() Eikä sitä tarvii vaihtaa.....kunhan saa reiät auki...... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Silti kaasarissa jotain sinne kuulumatonta tai vaurioo kun ei käy tyhjiä..... ![]() ![]() ![]() Silti räjäytyskuvaa kaivataan ennekuin paloittelen sahan ja kaasuttimen..... Viimeksi muokannut H_Nietu : 20.03.2016 21:02 |
#11
|
||||
|
||||
![]()
__________________
vapari ei ole vaihtoehto ![]() Ahdin takaa tahdin ja ilo alkaa kilosta,, riemu kahdesta mutta kone remppa kolmesta ![]() ![]() No worries, mate ! Hojossa on sitä jotai ![]() Pensselit pestään bensalla ja dieselillä tehdään VOIMAA |
#12
|
||||
|
||||
![]()
Ja alustavat kaupat stihlistä sovittu
![]() (vielä kun vaimo antas luvan myyd soa hojon tms ![]()
__________________
vapari ei ole vaihtoehto ![]() Ahdin takaa tahdin ja ilo alkaa kilosta,, riemu kahdesta mutta kone remppa kolmesta ![]() ![]() No worries, mate ! Hojossa on sitä jotai ![]() Pensselit pestään bensalla ja dieselillä tehdään VOIMAA |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan stihl moposaha | mäksä | O/M/V Muut | 3 | 04.01.2016 11:45 |
stihll moposaha apua | mäksä | Chit-Chat | 5 | 10.11.2014 14:49 |
Stihl raivaussaha, apuja.. | Ambula | Chit-Chat | 7 | 30.08.2013 22:36 |
Stihl -lehtipuhaltimet | AtteL | Chit-Chat | 4 | 11.07.2012 21:32 |
Myyty Stihl 025 | liippari | O/M/V Muut | 7 | 24.04.2010 15:22 |