![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#3
|
||||
|
||||
|
missä kohin se tuossa jimnyn koneessa on tuo nokka/kampiakselin asentotunnistin anturi? ja miten tuon kuntoa voi tutkia. Pitää nyt vielä varmistaa tuo kipinä homma. kun sitä ei tullut nyt ollenkaan. ja kun auto seisoi pari tuntia niin lähti taas käyntiin kuin tyhjää vaan. Sillä vähän vaikuttais puola vialta. Miten tuon sais rajattua pois ettei ole puola vika ainakaan? pitää kokeilla vaihtaa keskenään nuo puolat ja katsoa mitä se sitten sanoo.
__________________
Köyhillä On Kiire Minulla Ei.. Toyota hilux |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myydään Suzuki Jimny | JoHuH | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 24.06.2015 18:48 |
| Myyty Suzuki Jimny 1.3 | FWD | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 01.02.2015 17:05 |
| Myyty Suzuki Jimny | Sami_V | O/M/V Ajoneuvot | 7 | 30.07.2010 12:29 |
| Myyty Suzuki Jimny 1.3JLX -02 "Off / On Road Jimny" | JER81 | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 16.09.2009 21:01 |
| Ei kannata sammua kaasupolkimelle | pjtk | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 09.10.2008 11:03 |