Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3  
Vanha 07.03.2016, 21:31
korbimotors:n Avatar
korbimotors korbimotors ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 18.04.07
Sijainti: Salla, Finland.
Viestit: 759
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kovakalu69 Näytä viesti
Jos ei tulppa ollut märkä ja kipinää heittää randomisti, niin itse lähtisin ensimmäisenä tutkimaan nokka-akselin/kampiakselin asentotunnistimen kuntoa.
missä kohin se tuossa jimnyn koneessa on tuo nokka/kampiakselin asentotunnistin anturi? ja miten tuon kuntoa voi tutkia. Pitää nyt vielä varmistaa tuo kipinä homma. kun sitä ei tullut nyt ollenkaan. ja kun auto seisoi pari tuntia niin lähti taas käyntiin kuin tyhjää vaan. Sillä vähän vaikuttais puola vialta. Miten tuon sais rajattua pois ettei ole puola vika ainakaan? pitää kokeilla vaihtaa keskenään nuo puolat ja katsoa mitä se sitten sanoo.
__________________
Köyhillä On Kiire Minulla Ei..
Toyota hilux
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään Suzuki Jimny JoHuH O/M/V Ajoneuvot 3 24.06.2015 18:48
Myyty Suzuki Jimny 1.3 FWD O/M/V Ajoneuvot 1 01.02.2015 17:05
Myyty Suzuki Jimny Sami_V O/M/V Ajoneuvot 7 30.07.2010 12:29
Myyty Suzuki Jimny 1.3JLX -02 "Off / On Road Jimny" JER81 O/M/V Ajoneuvot 2 16.09.2009 21:01
Ei kannata sammua kaasupolkimelle pjtk Tekniikka & Jutustelu 14 09.10.2008 11:03


Sivu luotu: 07:27 (GMT +2).