Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kris
Onhan noi nyt sentään esteripohjaisia öljyjä, niin ei ne nyt ihan huonoja luulisi olevan  IV-golffin laatikon syncrot aikanaan kans rusahteli korkeimmilla kierroksilla, niin redlineillä loppu rusahtelut.
|
Nii-i,raaka-aine on kiistatta laadukasta. Mitähän konkreettista hyötyä siitä sitte on,jos nyt laskee vaik rahallisesti kun Redline on sen 15 euroa litra kalliimpaa ku hyvälaatuinen synteettinen öljy ni hintaa tulee se viitisen kymppiä/vaihto enempi ja jos öljyjä vaihtaa vaik sen 50tkm välein ni se olis jotain 150€ per puol miljoonaa kilsaa...säästääkö sen sitte laatikon remontti kustannuksissa? Vai olisko siitä kalliimmasta öljystä sit käyttö ominaisuuksiensa takia hyötyä? sen ku tietäs.