![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Mulla ollu pykälää ohuemmat öljyt viimeset 50 tkm lootissa/perissä: RED LINE High Performance Synthetic Gear Oil 75W-85 RED LINE High Performance Synthetic MT-85 75W85 GL-4 Gear Oil Hyvin pelaa eikä oo pakkasillakaan tuntunu kovinkaan jäykistyneen. MT-90 on Motonetissa jo 25,90€/litra. Kannattaa tilailla muualta, ite hommasin opieoils.co.uk:sta jonkin alen aikaan. Eikä tuota 75W-85:sta joka paikasta löytynytkään.
|
|
|||
|
|||
![]()
Vähän topiccia lainaan, mutta opelin fronteraan pitäis manuaalin mukaan laittaa samat litkut laatikkoon kuin koneeseen Mitenhän lie perus 5w40 pysyy laatikossa vai laittaako suosiolla jotain mineraalilitkua?
|
|
||||
|
||||
![]()
Meinaakko että ohjekirja yrittää jekuttaa? Eiköhän sinne sitä voi/jopa kannatakki laittaa mitä ohjekirja suosittelee.
|
|
|||
|
|||
![]()
Se 5w/40 moottoriöljynä voi olla 75w/90 laatikkoöljynä et pitäs hyvinkin pysyä,ja samat stefat ne on lootassa ku konessaki. Mineraaliöljyä en ite suosittelis kun se on kylmänä jähmeämpää.
|
||||
|
||||
![]()
Suzzukin jakotoosassa on heavyshockkia.magneettiroppu pysyy ainakin puhtaana.
Verrokkina mobilube 80w/90(oli aina sitä hienoa töhnää magneetissa). |
|
|||
|
|||
![]()
Onhan noi nyt sentään esteripohjaisia öljyjä, niin ei ne nyt ihan huonoja luulisi olevan
![]()
|
|||
|
|||
![]()
Nii-i,raaka-aine on kiistatta laadukasta. Mitähän konkreettista hyötyä siitä sitte on,jos nyt laskee vaik rahallisesti kun Redline on sen 15 euroa litra kalliimpaa ku hyvälaatuinen synteettinen öljy ni hintaa tulee se viitisen kymppiä/vaihto enempi ja jos öljyjä vaihtaa vaik sen 50tkm välein ni se olis jotain 150€ per puol miljoonaa kilsaa...säästääkö sen sitte laatikon remontti kustannuksissa? Vai olisko siitä kalliimmasta öljystä sit käyttö ominaisuuksiensa takia hyötyä? sen ku tietäs.
|
|||
|
|||
![]()
Tiesikö kaikki Red Linen hyväksi havainneet, mitä siellä laatikossa oli ennen, eli mihin vertasi? Ainakin synteettisen vertaaminen mineraaliin tai eri viskositeettiluokan öljyjä toisiinsa lienee aika turhaa?
Jukka Viimeksi muokannut JiiPee : 07.03.2016 06:01 |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() Mutta jottei menisi pelkäksi kehumiseksi, niin jotain huonoakin huomasin niillä red-lineillä. Jotenkin jäi sellainen vaikutelma, että kylmäominaisuudet olisivat olleet huonompia. Laatikko oli todella kankea aina kovilla pakkasilla.
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Lainaus:
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan Perkins 4108 Low Line | Kaitsu67 | O/M/V Muut | 3 | 06.05.2016 13:25 |
Myyty Kompura Strong Line voimavirta | hitoy | O/M/V Muut | 5 | 03.12.2014 15:16 |
Myydään Proof Line STG950 Agregaatti | Finnmerchant | O/M/V Muut | 1 | 20.03.2012 21:24 |
Myyty Recaro t-line | artsi777 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 08.09.2011 11:34 |
Ostetaan Line lock | x-pj | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 12.01.2011 19:55 |