Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 01.03.2016, 10:47
jv jv ei ole kirjautuneena
RIP
 
Rekisteröitynyt: 21.04.04
Sijainti: Päijät-häme, Hollola
Viestit: 3.244
Perusasetus

jotain pientä turailua, ahtomittari vaihtui bilteman valolliseen versioon ja pakopainemittariksi tuli nestevaimennettu kello.



omasta mielestä ei oo pahat paineet: 3500rpm ahdot 1.3bar ja pakopaineet 1.6bar, 4000rpm pomppaa ahdot 1.4bar ja pakopaineet n.2bar.


Ja koska voimaa ei oo koskaan liikaa vaihtui syöttöpumpuksi 12mm nestepäällä oleva cedricin pumppu jossa on jonku boschin ahdonalaisensyötönsäädön kansi.
samalla meni jakoremmi ]uusiksi kun kampuranstefa oli vuotanut, eli stefa vaihtoon ja vesipumppukin vaihtui uuteen...

voimaakin tuli sen verran lisää et kytkin suli ekaan vetoon, nyt tulee exydyn race malli...






Narun kanssa kun on ollut ongelmia ton mekaanisen kanssa niin nyt palataan takas vaijeriin, on 12mm paksua et josko nyt alkas kestämään.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 08.04.2016, 17:18
jv jv ei ole kirjautuneena
RIP
 
Rekisteröitynyt: 21.04.04
Sijainti: Päijät-häme, Hollola
Viestit: 3.244
Perusasetus

jotain...


Pokkereissa oli väärän et:n vanteet jotka vaati 40mm alumiini spacerit.
Halusin niistä eroon ja kaverilla oli sopivat vanteet joutilaana.

Vanteisiin hitsasin 8mm akselista reunoihin vahvikkeet ja samasta kamasta turasin venttiileille suojat.
Bead lokit jäi nyt pois koska vanteet on 12,5" leveet ja pähkäilin et bl:n kanssa olis tullu liian levee vanne.
Vanteet käytyn kuulapuhalluksessa ja pulverimaalissa.
Renkaat liimasin oikeella rengasliimalla vanteisiin. (Mighelin agrilube 10-60)







Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 10.04.2016, 15:11
jv jv ei ole kirjautuneena
RIP
 
Rekisteröitynyt: 21.04.04
Sijainti: Päijät-häme, Hollola
Viestit: 3.244
Perusasetus

Exydyn race kytkin tuli vaihdettu lauantai ehtoolla.
Nyt tuntus pitävän, ei vanhassakaan nitään varsinaista vikaa ollu mut ei vaan jaksanut pitää luistamatta maantie nopeuksissa...



Nyt pääs kattelee virallisia paineita.
100km/h vauhtia, vitonen sisässä ja kierroksia n.2400rpm. (38,5" boggerit alla)
Siitä kun polkasee pedaalin lattiaan, menee ahdot 1.6bar ja pakopaineet samat 1.6bar.
Kiihtyvyyttäkin tapahtuu mukavasti.

Maksimi pakopaineet oli 3500rpm n.2bar ja ahdot ton 1.6bar eli vielä varsin ok.



Täytyy käyttää penkissä tuo tötterö lähiaikoina niin saa faktaa paperille...


Milneriltä tilatut Kiinan paskat napalukot kesti yhden kaasun polkasun mettässä.
Hitsasin sit sisäkalut niistä yhdeksi klimpiksi ja sit kesti tovin...
Noo hieman olin jumissa ojassa ja pitkällä puolella suditin nii halkes koko napalukon runko.
Melko paskaa tuntus nuo olevan, ainakaan ei kovin hc offia kestä.



Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 15.04.2016, 16:19
jv jv ei ole kirjautuneena
RIP
 
Rekisteröitynyt: 21.04.04
Sijainti: Päijät-häme, Hollola
Viestit: 3.244
Perusasetus

tuli käytettyä datsuni penkissä...




Ja olihan se teho hieman kasvanut sitten vuoden -90 ja +500tkm


Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 16.04.2016, 14:23
AutoGona AutoGona ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 27.03.16
Sijainti: Pöytyä
Viestit: 2
Perusasetus

Onkos tästä jotain vilmin pätkää näillä hilppeillä tositoimissa?

Edit: ja mitäs turbon muutos ja Cedricin pumppu suurinpiirtein kustansivat?

Viimeksi muokannut AutoGona : 16.04.2016 16:27
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 17.04.2016, 16:08
jv jv ei ole kirjautuneena
RIP
 
Rekisteröitynyt: 21.04.04
Sijainti: Päijät-häme, Hollola
Viestit: 3.244
Perusasetus

Turbon teettäminen makso jotain 600-700e
Ja pumppu tuli valmiina tollasenaan, oli siis käytetty.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 10.10.2016, 21:25
jv jv ei ole kirjautuneena
RIP
 
Rekisteröitynyt: 21.04.04
Sijainti: Päijät-häme, Hollola
Viestit: 3.244
Perusasetus

Puoli vuotis päivitys


Kirjotellaas vähä tännekkin jotain...


Napalukot kun ei tuntuneet kestävän edes hitsattuna niin hommasin tollaset nissan orginel vetolevyt. Ovat täyttä teräs valua et luulis jotain kestävän. Milneriltä tilasin, makso jotain 50 puntaa/kpl.




No joo, sit kun murrokset ja napalukot/vetolevyt kestää niin 470tkm ajettu ja vajaa 10 vuotta offattu ristitappi katkes...




Eteen laitoin uudet iskarit, oli vanhoja pidemmät niin piti 60mm korottaa iskaritorneja...
Hieman alko paremmin keula joustamaan.




Zilttonia vinssatessa räjähti tojotan mekaaninen ja se repi hajotessaan ulosoton irti.
Se olikin viimenen niitti mekaanisen arkkuun.






Mekaaninen irroitettu ja uuden vintturin visiointia.




Vinssiksi valikoitui come-up ds 9.5 rs
Eli köydellä ja langattomalla kaukosäädöllä.
Tonne se hyppäs. Peti on 6mm

Vinssi irtoo n. 10min ja muljahtaa ala kautta pois. Samoin paikoilleen laitto sujuu n.15min, jos vaikka mettässä tarvii vinssiä ropailla...




Ei paha etu ylitys...

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
O: Patrollin kardaanin pätkä OPA O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 4 02.11.2007 22:49
O:Pätkä patrollin puskurit! PatrolAss O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 18.10.2007 21:21
o. pätkä patrollin jonisalmi O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 02.08.2007 14:41
o. pätkä patrollin O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 01.08.2007 18:19
M: pätkä patrollin osia oska80 O/M/V Muut 25 30.08.2005 12:09


Sivu luotu: 19:19 (GMT +2).