Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L
Minulle murikka on se mikä banjon sisältä löytyy. On se sitten lukkomurikka tai avoin murikka  Se vaan, että akselista riippuen murikkaan tulee kiinni vain lautaspyörä, jos on 3rd-member tyylinen akseli niin sitten tulee pinionikin. Ei ole perkele helppoa, ihmekkään että menee sekaisin
Toisaalta jos vain tasauspyörästön rattaat oli huonona, niin itse olisin vaihtanut pelkät tasauspyörästön rattaat, enkä hommannut toista kokonaista murikkaa  Tosin minulle ei missään vaiheessa selvinnyt että vaihdettiin koko murikka ja siihen lautaspyörä, ihmettelin että mitä vaihdettiin ja miksi, kun tarkoitus oli uusia tasauspyörästö 
|
Jos murikan kuoria tarkoitat niin niitä ei vaihdettu kun ehjät olivat, näin ollen pinioniinkaan ei tarvinnut koskea.
jos taas kysyt että miksi en vain vaihtanut pikkurattaita toisen perän kuoriin niin työn määrältä homma on ihan sama.
pulttipyssyllä ja momenttivarrella vaihdan lautaspyörän samassa ajassa kuin vaihtaisin pikkurattaatkin..
Eli alkuperäiset parit on säilytetty ja kaikki on tehty niinkuin kuuluukin.
ps. miksi en olisi ostanut koko pakettia kun sellaista kaupataan myydään palstan ekalla sivulla?