Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 27.02.2016, 23:53
pee:n Avatar
pee pee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 21.02.04
Sijainti: Mäntsälä P
Viestit: 12.912
Perusasetus

Karkeahkot 265/75-16 ja 2" koropalat

http://forums.offipalsta.com/showpos...6&postcount=12

__________________
- Levannon We(l)ho -
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 28.02.2016, 02:10
pezq^:n Avatar
pezq^ pezq^ ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 09.08.10
Sijainti: Taivalkoski
Viestit: 442
Perusasetus

Thänks, pitääpä sitte ostella vähä karkeammat kummit.☺

Mikä on oikea tulppa 4.0? KVG llä löytyy vähä ristiriitaisesti tietoja��
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 28.02.2016, 08:29
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

Nelilitrainen ei kaipaa mitään hipotulppia - toimii parhaiten perinteisellä (Championin) kuparitulpalla. Eikö konehuoneesta löydy rintapellistä tjsp. tarraa mistä näkyy oikea tulpan tyyppi ja lämpöarvo?
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 28.02.2016, 11:41
JAMANT:n Avatar
JAMANT JAMANT ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 07.05.03
Sijainti: Espoo, .
Viestit: 4.072
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pezq^ Näytä viesti
Thänks, pitääpä sitte ostella vähä karkeammat kummit.☺

Mikä on oikea tulppa 4.0? KVG llä löytyy vähä ristiriitaisesti tietoja��
Konepellissä on EPA-tarra, siinä lukee sun autoon tarkoitetun tulpan tyyppi (Champion)....
__________________
Killing time is not murder
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 29.02.2016, 21:46
pezq^:n Avatar
pezq^ pezq^ ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 09.08.10
Sijainti: Taivalkoski
Viestit: 442
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JAMANT Näytä viesti
Konepellissä on EPA-tarra, siinä lukee sun autoon tarkoitetun tulpan tyyppi (Champion)....
Sieltähän löyty
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 05.03.2016, 21:22
Nispe Nispe ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 20.01.16
Sijainti: Pohjois-Karjala
Viestit: 20
Perusasetus

Onkohan nuo WJ:n alustajumpat miten hankalia tehdä autotallissa ilman nosturia? Prässi käytössä kuitenkin, mutta autoa ei saa kuin tunkkien kanssa ylös..

Rupes takaa paukkamaan melko reilusti, kun ajaa ajourien yli esim. vasemmalle kääntyvässä risteyksessä.
Samoten edestä kuuluu jotain epämääräistä, kun sattuu käännöksen aikaan jotain isompaa heittoa olemaan tiessä.

Takaa ainakin ylätukivarren puslat korin puolelta ihan kappaleina, lienee sama myös se pallonivel vaihtaa samalla kertaa.

Onkos tuolla edessä jotain vakiopaikkaa, josta lähteä kolinoita etsimään?
Mitä puslaa/niveltä tilalle? Näyttäis olevan esim Moog, Omix-Ada, Mopar tarjolla.
Alkuperäiset varmasti parhaat, mutta jos on edullisemmista hyviä kokemuksia, niin miksei semmoisiakin voisi paikalleen heittää?
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 07.03.2016, 11:41
Tapsala Tapsala ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 08.12.08
Sijainti: Tampere
Viestit: 648
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nispe Näytä viesti
Onkos tuolla edessä jotain vakiopaikkaa, josta lähteä kolinoita etsimään?
Mulla ainakin ensimmäisenä etupäästä loppui kallistuksen vakaajan puslat, joilla vakaaja on kiinni rungossa. Ne piti kyllä melkosen kolinan..
__________________
-MMC-
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 08.03.2016, 15:29
astalo astalo ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 20.02.12
Sijainti: Kajaani
Viestit: 417
Perusasetus

Jakiksen progressiivisen kytkimen vaihto edessä. Onkos siellä sellaisia tiivisteitä tai stefoja jotka joutuu vaihtamaan laatikon avaamisen yhteydessä?

Muita vinkkejä hommaan?

FSM:n mukaan jakiksen irrotus ja avaaminen vaikuttaa omilla taidoilla tehtävissä olevalta hommalta.

Muuten en taida alkaa laatikkoa entisöimään, kun se ei ylimääräisiä ääntele ja öljyä ei vuoda ollenkaan. (ja ennen kuin joku kysyy, niin öljyä siellä kyllä on.)
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Unimoggeja ja jutustelua aiheesta pee Tekniikka & Jutustelu 694 26.07.2025 22:25
Myyty jeep grand cherokee wj korotuspalat ja iskarit jämtilaika O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 7 13.11.2013 10:11
jeep wj simpukka? pikkujussi1 Tekniikka & Jutustelu 0 24.02.2013 18:52
Ostetaan Ostetaan Jeep WJ 2" korotuspalikat ja spacerit! Jeepp O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 4 03.10.2012 20:34


Sivu luotu: 08:13 (GMT +2).