![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Thänks, pitääpä sitte ostella vähä karkeammat kummit.☺
Mikä on oikea tulppa 4.0? KVG llä löytyy vähä ristiriitaisesti tietoja |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Nelilitrainen ei kaipaa mitään hipotulppia - toimii parhaiten perinteisellä (Championin) kuparitulpalla. Eikö konehuoneesta löydy rintapellistä tjsp. tarraa mistä näkyy oikea tulpan tyyppi ja lämpöarvo?
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Konepellissä on EPA-tarra, siinä lukee sun autoon tarkoitetun tulpan tyyppi (Champion)....
__________________
Killing time is not murder |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Onkohan nuo WJ:n alustajumpat miten hankalia tehdä autotallissa ilman nosturia? Prässi käytössä kuitenkin, mutta autoa ei saa kuin tunkkien kanssa ylös..
Rupes takaa paukkamaan melko reilusti, kun ajaa ajourien yli esim. vasemmalle kääntyvässä risteyksessä. Samoten edestä kuuluu jotain epämääräistä, kun sattuu käännöksen aikaan jotain isompaa heittoa olemaan tiessä. Takaa ainakin ylätukivarren puslat korin puolelta ihan kappaleina, lienee sama myös se pallonivel vaihtaa samalla kertaa. Onkos tuolla edessä jotain vakiopaikkaa, josta lähteä kolinoita etsimään? Mitä puslaa/niveltä tilalle? Näyttäis olevan esim Moog, Omix-Ada, Mopar tarjolla. Alkuperäiset varmasti parhaat, mutta jos on edullisemmista hyviä kokemuksia, niin miksei semmoisiakin voisi paikalleen heittää? |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Mulla ainakin ensimmäisenä etupäästä loppui kallistuksen vakaajan puslat, joilla vakaaja on kiinni rungossa. Ne piti kyllä melkosen kolinan..
__________________
-MMC- |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Jakiksen progressiivisen kytkimen vaihto edessä. Onkos siellä sellaisia tiivisteitä tai stefoja jotka joutuu vaihtamaan laatikon avaamisen yhteydessä?
Muita vinkkejä hommaan? FSM:n mukaan jakiksen irrotus ja avaaminen vaikuttaa omilla taidoilla tehtävissä olevalta hommalta. Muuten en taida alkaa laatikkoa entisöimään, kun se ei ylimääräisiä ääntele ja öljyä ei vuoda ollenkaan. (ja ennen kuin joku kysyy, niin öljyä siellä kyllä on.) |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Unimoggeja ja jutustelua aiheesta | pee | Tekniikka & Jutustelu | 694 | 26.07.2025 22:25 |
Myyty jeep grand cherokee wj korotuspalat ja iskarit | jämtilaika | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 7 | 13.11.2013 10:11 |
jeep wj simpukka? | pikkujussi1 | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 24.02.2013 18:52 |
Ostetaan Ostetaan Jeep WJ 2" korotuspalikat ja spacerit! | Jeepp | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 03.10.2012 20:34 |