![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() HDJ joneuvoluokka?joo elikkäs tuon mun-91 GX 8-paikkasen henkilöauto hdj:n otteessa on merkattuna m1 henkilöauto,no tuossa vuosikatsastuksen yhteydessä ajattelin leimata nuo 33x12.5-15 mutikat otteeseen ja eihän siitä mitään tullut ![]() ![]() ![]()
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]()
Mulla on kans M1 ilman G:tä ja inssi sano ettei uskalla lisätä sitä G:tä vaikka sen tietokoneella helposti tekisikin koska Trafilta voi tulla mulle veroseuraamuksia. Asia pitäisi kuulemma selvittää juurta jaksain etukäteen Trafin kanssa....
|
|
|||
|
|||
![]()
Miten se tuo ajoneuvoluokka siihen liittyy ettei saisi 33" leimattua?
Kysäses perustelut tuolle kontuuriukon väitteille. Eikös se pidä olla ihan se ja sama onko auto M1,N1,M1G tai N1G. Kysehän on teknisesti ihan samasta autosta luokasta riippumatta. ps. Ex mersun ML joka mulla oli ihan normaalina 7paikkasena henkilöautona, oli merkitty M1G maastohenkilöautoksi. Hodariko ei sitä ole? ![]() Ja mitä ne nämä "AF" monikäyttöautot sitten on? Näitäkin näkyy paljon monipaikkasissa hodareissa. Viimeksi muokannut Mika_T : 28.02.2016 11:20 |
|
||||
|
||||
![]()
Tiedä sitten onko tullut muutoksia vuosien varrella mutta ainakaan silloin ollut mitään ongelmia kun hjiin muutin g luokkaan.
|
|
||||
|
||||
![]()
Tuskin siinä ongelmia on, mutta Suomen verotuksen tuntien on ehkä parempi pyytää vastaukset etukäteen paperille ja siihen vielä mahdollisimman monta leimaa, jotta ongelmia ei vahingossakaan tule.
|
|
|||
|
|||
![]() Vastauksia on monenlaisia, toiset on kuin tuulen kuuntelua...Lainaus:
Siis joskus sivusta seurasin, kun verottajalta haettiin sitova ennakkopäätös, niin se oli aikamoinen operaatio, aikaa ja rahaa paloi... ja kyse oli vain maanviljelykseen liittyvä kauppa. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 9 (0 jäsentä and 9 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
4Runnerin omistajat tänne | Daddy's Toy | Chit-Chat | 34 | 12.10.2022 09:51 |
Suzukin omistajat tänne | Suzukisj410K | Chit-Chat | 260 | 17.06.2015 12:01 |
Pehmolelukoiran omistajat tänne!!! | baxxter | Chit-Chat | 16 | 24.05.2013 20:27 |
Jeepin Omistajat Tänne | KössiKenguru | Chit-Chat | 114 | 03.10.2012 19:02 |
BULLTERRIERIN omistajat tänne! | Urbancityboy | Chit-Chat | 14 | 20.09.2009 18:30 |