Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3  
Vanha 18.02.2016, 20:11
A.I:n Avatar
A.I A.I ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 05.06.12
Sijainti: Salo
Viestit: 881
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Easy Rider Näytä viesti
Äkkiä ei osaa keksiä muuta vikakohdetta kuin tasauspyörästön rattaat. Jostain leuasta puuttuu hammas tai hampaan väliin on jäänyt edellisistä eväistä joku luunsiru.

Suu auki ja kattoo tarvisteeko hammastikkua vai -lääkäriä
myyjän mukaan autossa ei kuulema ole ollut mitään ongelmia ko. akseleiden kanssa, eikä niitä ole avattu koskaan.
-ostin auton edellispäivänä joten omaa tietoa ei vielä ole.
akselit on tungettu sussukin alle.
__________________
Salon seudun OFF ROAD Ry
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Sinkitys kysymyksiä. Angelo Tekniikka & Jutustelu 21 20.12.2018 17:35
Kompa kysymyksiä... opelman Chit-Chat 21 13.07.2011 19:07
4runnerista kysymyksiä HV Tekniikka & Jutustelu 1 29.06.2011 05:59
Vinssi kysymyksiä EZU Tekniikka & Jutustelu 14 08.07.2008 22:22
Turvakaarista kysymyksiä SamiN Tekniikka & Jutustelu 3 29.03.2007 14:30


Sivu luotu: 18:04 (GMT +2).