Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 17.02.2016, 00:26
141:n Avatar
141 141 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 18.11.13
Sijainti: P-Savo
Viestit: 350
Talking

Tässä tullu taas enemmä ja vähemmä järkeviä ideoita HJn kanssa.

Ensinnäkkii, ratin kumipäällyste on jotenki kummasti revenny justiisa siitä klo 10-11 kohalta missä kättä tullee piettyä. Aatellu jos J80 sarjalaisen ratti ois bolt on replacement? Boorit ja töötti?
Ois se ainaki ommaan silmään paremman näkönen kun tuo HJn oma ruori...

Sitte taas alusta on turhan jäykkä ajella tyhjiltää, melkone kivireki.
Takana on perimätiedon mukkkaa +3" jouset ja kaiketi +kantavuus?
Eikä se kyllä joustakkaa mihinkää.

SOA ois yks vaihtoehto, sais joustoja ja pehmeyttä? Tarvihtis vaa väärällää olevat lehet ettei ylity se 77mm?
Toine ois kierteet alle J80 palikoilla. Halpaa ei oo nuilla totteutus mutta joustas ja pehmenis kyyti sitte varmasti. Saisko ees nykyää papruille? Muuttuko pykälät nyt viimemmäs miten sen suhteen?
Varmaan ihan mahoton idea jos tekis esim. etteen SOAn ja taakse kierteet??? Tai päivastoi?

Mites kampiakselin etustefa? Saa varmaan vaihettua ottamalla pelkän hihnapyörän pois ettei tartte jakopään kantta purkaa myös?
__________________
HJ61 -90 Käyttis
HJ61 -88 Projekti
HDJ80 -93 Käyttis
BJ75 -86 Projektijonossa
HJ60 -88 Varaosa
HJ60/61 -88 -myyty
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Discovery topic Heguli Chit-Chat 266 21.08.2025 08:39
Huutonet Topic psychobilly Linkit 15 03.03.2016 22:38
Syntymäpäiväonnittelu -topic Skorpioni Chit-Chat 116 02.03.2014 18:32
Flippikeula topic Repro Tekniikka & Jutustelu 14 03.12.2007 21:37


Sivu luotu: 21:00 (GMT +2).