![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#12
|
||||
|
||||
|
Tommonen keltuainen odottelis inspiraatiota jotta pääsis(vai joutuis) Talbottiin asustelemaan...
Saattaapi äkkiä mennä kevääseen ennenkuin jaksaa alkaa funtsimaan, ei oo ihan niksnaks piilotus.Eikös vinssin kuulu olla piilossa? ![]() http://www.petrisimolin.net/gallery/..._76-vinssi.jpg (linkki/kuva 4x4_76:n galleriasta) Life sucks, then you die... |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Mitään kuopiossa? | härdelli | Tapahtumat | 1987 | 11.11.2024 15:42 |
| Onko tässä elämässä mitään järkee..! | Viivi | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 08.09.2006 21:00 |
| Mitään en ole ottanut | AJK | Chit-Chat | 9 | 11.09.2005 13:28 |
| ei mitään haikaroita | bono | Jokes | 1 | 14.10.2004 11:51 |
| Onko mitään tietoo 4x4 ext. safarista | lantikka | Tapahtumat | 1 | 15.09.2004 08:13 |