![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() 4,625 välitys ja kitkalukko takaperässä
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Kiitokset paavollejalvikselle!!
Menny tuo aika tallilla lähinnä purkaessa ja paikatessa ajan hampaan jälkiä. Mutta hiljaa hyvä tulee ja ehtii miettiä mitä kaikkea tarvii muuttaa omaa käyttöä ajatellen. Pikku lista suunnitelmista: 1.Ruosteet pois ettei heti tarvi alkaa korjaamaan uudestaan. Melkein Done. 2.Säädettävä jarrupaineensäädin. Pääsee vähemmillä putkilla ja vikaherkkyys vähenee. 3.Kaikki "uudet" sähköt reitittää yhden rele/sulakeboxin kautta 4.Lattiamatot pois. DONE! Tota hirven verta kulkeutuu aina vähä autoon mukana ja oikeissa olosuhteissa (lämpöset syksyt) niin saattaa välillä tuoksahtaa aika raikkaalta. 4.Korinkorotus. maltillinen 30-40mm et saadaan mahtuun 3" putki suorana taakse plus syylärin putket 5.Uusi lava. flatbed johon irroitettavat laidat. 6.Syyläri ja öljynjäähdytin lavalle sähköflekteillä. keulalle paremmin tilaa coolerille ja vinssille. 7.Sähkövinssit molempiin päihin. ehkä kolmas lavalle että, sais kiskoo mönkijää ja hirviä lavalle mutta, joku pieni vaan. 8.Tankin muokkaus että, saadaan korkeemmalle. 9.Veto koukku muutta ns. jenkkimalliseksi että saa nopeesti irti tarvittaessa. Alla vielä pari kuvaa etnemisestä |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Siis jätitkö sen alkuperäisen poikkiputken ja sihtsasit halkaistusta putkesta uuden päälle ?
Miksi ei sitä putkea voinut ihan halkasematta hitsata runkoon kiinni vai mitä en nyt tajunnu ?
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O |
#4
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() Eivätpä valita heti uudestaan samasta kohtaa ![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Ei oo kauheesti homma edistynyt kun pitäny sairastella ja muka muita kiireellisiä asioita mutta tänään sain jotain tehtyä
Cooleri oli ottanut elämänsä aikana melkosesti siipeensä niin ajattelin yrittää oikoa sitä vähän ennen jälkeen 1,5 tuntia siinä meni mutta lopputulos näyttää kohtuulliselta. Ainakin siitä näkee jo läpi. Vaimoke hyppi ilosta kun oioin ja putsailin sitä olohuoneen pöydällä ![]() ![]() Uudesta turbostakin tehtiin kauppaa ja mallina olis T3/T4 kiinan turbo. Ei pitäis enää pakopuoli ahdistaa ![]() |
#6
|
|||
|
|||
![]()
En olis varma. Missä vaan on useampi ko yx kerros päällekkäin, niin tuppaa lahoamaan aika herkästi.
-Paavo |
#7
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Rautaa saa kaupasta ja mikkiliimaa tulee nappia painamalla. Ps: Ei käy kieltäminen etteikö tuota olisi kannattanut tehdä kerralla hyvää, mutta turha pierasta ku paskat on jo housuissa. |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Ei se neljän millin seinämä nyt ihan parissa vuodessa katoa. eikä se putki ny niin lujasti siellä voi olla, hyvin meni isolla lekalla paikalleen
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 2 (0 jäsentä and 2 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Vitara metsälle meno auto | Vitura | Maasturiprojektit | 104 | 19.01.2019 20:21 |
Chervolet "HIRVIÖ" Blazer -78 | maajo79 | Maasturiprojektit | 327 | 02.12.2014 21:28 |
Myydään L200 | jorse | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 16.03.2013 18:50 |
L200 | xlh88 | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 04.11.2012 08:18 |