![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#15
|
||||
|
||||
Bilteman Teipit...
Bilteman "ilmastointiteippi" eikä maalarinteippi ole kummoista...
IV-Teippi (50mm) ei tartu ja maalarinteippi (50mm) ei purkaannu kunnolla vaan katkeilee... On sattunut useampia huonoja rullia. http://www.biltema.fi/fi/Rakentamine...pi-2000017574/ http://www.biltema.fi/fi/Rakentamine...pi-2000017575/
__________________
Ei mennyt kuin Strömsössä... |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Hyvät ostokset / Suosittelen ! | pee | Chit-Chat | 72 | 07.04.2016 05:33 |
| Suosittele maasturia | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 24 | 22.09.2009 16:28 |
| EMME SUOSITTELE... | Nalle | Tekniikka & Jutustelu | 32 | 27.05.2004 15:38 |
| En ole mikään rasisti, en vain pidä neekereistä | Wille | Jokes | 0 | 24.11.2002 00:37 |
| Tasa-arvoa ... ja paskat | tuska | Society | 0 | 15.11.2002 18:05 |