![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#5
|
||||
|
||||
![]()
ÖÖh.. no siis isommat renkaat edessä = renkaan kehä pidempi. Takarenkaat pienemmät, joten jotta kuljettu matka on sama niin takarenkaiden täytyy pyöriä nopeammin -> kiinteällä nelikolla siis takarenkaat silloin luistaa, niin eikös siitä silloin tule vähän perseliukas yksilö?
Käsittääkseni aika monissa FOFF- vermeissä on lyhyempi välitys edessä (= sama kuin olisi pienemmät renkaat), jotta keula vetäisi enemmän kuin persaus -> ei keuli niin herkästi yli ja kääntyy luistolla paremmin mäessä kun etutassut vetää nopeammin. Vai menikö minulla jotenkin pönttö ihan sekaisin ja koko homma on toisinpäin.. mielestäni ei, mutta eihän se eka kerta olisi kun olen väärässä. Täytyy laittaa Jeeppiin taakse noi kuluneet 32" mutikat ja pitää edessä 285/75 R16:t, sillähän se selviää ![]()
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Käyttö,veto ja sunnuntai offi ällä | -HD- | Maasturiprojektit | 6 | 04.01.2015 16:08 |
RJ:ssä kierroslukumittari pomppii ja veto pätkii - Korjattu | Viipo | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 13.09.2010 19:53 |
Rockyn rengaskoot | antti_boy | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 07.06.2008 19:30 |
Mersun rengaskoot? | opalapa | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 25.01.2006 08:51 |
Rengaskoot | Vesa | Vuosimallit 1968-1982 | 10 | 03.03.2004 12:18 |