Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nikuzai
Miten oisko ideaa kokeilla lämmin vesivaraajan kierukkaa sehän ois pitkä, ei tartteis upottaa kokonaan ja vois tehdä vaikka putkesta jatkeen, et vois syvemmällekkin laittaa
|
Jos tuo vastussauva on vain puolittain polttoöljyssä, niin ihannetapauksessa se palaa paskaksi.
Ja sitten kun huono mäihä käy, niin hehkuva lämmitysvastus höyrystää dieseliä sen verran, että syttyy palamaan: Toki tuo parafiiniongelma poistuu tuollakin tavalla, siis palamalla työkoneen mukana....
-> Tuota jämähtänyttä dieseliä/polttoöljyä olisi varmaan helpoin imeä alipaineella teilua tuumasta letkua pitkinalipainesäiliöön, mutta niitäpä ei taida löytyä helposti...
Ehkä helpoiten tuota polttoainetta voisi turvallisesti lämmittää kuparikierukalla imuputken ympärillä, siten että kierukan sisällä kierrätetään huoltoautosta lämppärin letkujen kautta jäähdytysnestettä.