Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 15.01.2016, 19:00
joppeoo joppeoo ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 07.03.12
Sijainti: Sotkamo
Viestit: 56
Perusasetus

Pari vuotta kohta ollut postin entinen gaddy automaatti ja ei kait sen ajaminen ole sen kummempaa kuin muillakaan autoilla. Ite tulee ajettua lähempänä tien laitaa kun se on helppo seurata.

Raskaan kaluston ohittaminen on melkein mahdotonta turvallisesti muutoin kuin heti mutkan jälkeen kun suora aukeaa.

Ostaisin hetimiten oikealta ajettavan maasturin kun olisi vain tarjolla mieleinen,
nettiautossa olevat suikat ja mitsut ovat liian pieniä sisätiloiltaan ja range ei vaan nappaa...
Päässä liikkuu erinäisiä ideoita mutta ne tarvitsevat auton missä on "palkki runko" ja ohjaus oikealla eli jos jollain on kyseinen maasturi jouten niin saa tarjota.
Olen joskus yrittänyt etsiä myös autoa englannista mutta huonolla Lontoon murteella se on vaikeaa.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 15.01.2016, 22:21
JanneBlomgren JanneBlomgren ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 13.01.03
Sijainti: Sipoo
Viestit: 995
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja joppeoo Näytä viesti
Pari vuotta kohta ollut postin entinen gaddy automaatti ja ei kait sen ajaminen ole sen kummempaa kuin muillakaan autoilla. Ite tulee ajettua lähempänä tien laitaa kun se on helppo seurata.
Mikähän laite tuollainen gaddy on?
__________________
http://jangren.fi/

Tänään tehdään pönttö!

Kyllä jenkki on jees!
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 15.01.2016, 22:32
H_Nietu H_Nietu ei ole kirjautuneena
Banned
 
Rekisteröitynyt: 28.02.04
Sijainti: Helsinki, Finland.
Viestit: 1.994
Perusasetus

Ja riihikoneista.....


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JanneBlomgren Näytä viesti
Mikähän laite tuollainen gaddy on?
Mieluummin manuaali kuin dsg.......niin ongelmien ratkaisu on huomattavasti edullisempaa.......
Mulla ei muuta kuin hyviä kokemuksia T5 riihikoneista manuaalina.....
Vasemmalta ajettavina........
Jos mukavuudesta haluut nauttia niin jossain vaiheessa voi kolahtaa omaan nilkkaan......kuluina......
Tosin mun frendi on ajellut nyt parivuotta Postin vanhalla T5 dsg:llä......"väärältä" puolelta.....
Eikä sillä ole ollut laatikon kanssa ongelmia......mutta longlifet oli päässy puraseen kanteen.....
eli alkoi vuotaan yhdestä imuvenasta....remppa about 2k€.... muuttui nelisylinteriseks......
ps.
Mä olen aina ajellut normi diesel öljyillä 10k km vaihtovälillä 30k sijaan......

Viimeksi muokannut H_Nietu : 15.01.2016 22:38
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 16.01.2016, 13:53
JanneBlomgren JanneBlomgren ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 13.01.03
Sijainti: Sipoo
Viestit: 995
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja H_Nietu Näytä viesti
Mieluummin manuaali kuin dsg.......niin ongelmien ratkaisu on huomattavasti edullisempaa.......
Mulla ei muuta kuin hyviä kokemuksia T5 riihikoneista manuaalina.....
Vasemmalta ajettavina........
Jos mukavuudesta haluut nauttia niin jossain vaiheessa voi kolahtaa omaan nilkkaan......kuluina......
Tosin mun frendi on ajellut nyt parivuotta Postin vanhalla T5 dsg:llä......"väärältä" puolelta.....
Eikä sillä ole ollut laatikon kanssa ongelmia......mutta longlifet oli päässy puraseen kanteen.....
eli alkoi vuotaan yhdestä imuvenasta....remppa about 2k€.... muuttui nelisylinteriseks......
ps.
Mä olen aina ajellut normi diesel öljyillä 10k km vaihtovälillä 30k sijaan......
Eli ilmeisesti jokin VAG tuote?
Kas kun ei ole sellaisesta Gaddystä kuullut.
Transportterit ja LT:t ja Caddyt on kyllä tuttuja.
__________________
http://jangren.fi/

Tänään tehdään pönttö!

Kyllä jenkki on jees!
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 16.01.2016, 20:42
Pauli:n Avatar
Pauli Pauli ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 06.02.03
Sijainti: Helsinki, Finland.
Viestit: 5.091
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JanneBlomgren Näytä viesti
Eli ilmeisesti jokin VAG tuote?
Kas kun ei ole sellaisesta Gaddystä kuullut.
Transportterit ja LT:t ja Caddyt on kyllä tuttuja.
Onhan tota VW Caddya alettu valmistaa jo -80 luvulla, miten oot onnistunu välttämään kuulemisen sellasesta, et sä kuitenkaan niin metsässä elä
https://fi.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Caddy
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 16.01.2016, 20:56
88 88 ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 29.07.06
Sijainti: Lappi TL, .
Viestit: 912
Perusasetus

Jotkut valittaa että ajaessa sieltä oikealta tulee kaikennäköisiä ohjeita ajamiseen liittyen. Tommosessa RHD autossa on ratti laitettu jo tehtaalle sinne "apukuskin" puolelle. Eli jos siltä tulee kovin paljon neuvoja niin tottakai tämmönen on hyvä ostos😀
__________________
Pitikö se sinne nyt ajaa?
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 16.01.2016, 22:06
JanneBlomgren JanneBlomgren ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 13.01.03
Sijainti: Sipoo
Viestit: 995
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pauli Näytä viesti
Onhan tota VW Caddya alettu valmistaa jo -80 luvulla, miten oot onnistunu välttämään kuulemisen sellasesta, et sä kuitenkaan niin metsässä elä
https://fi.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Caddy
Kyllä Caddy on hyvinkin tuttu. Gaddy on ihan outo, ei lyödy mistään hikipedioista.
__________________
http://jangren.fi/

Tänään tehdään pönttö!

Kyllä jenkki on jees!
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 17.01.2016, 08:33
hermo hermo ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 19.08.03
Sijainti: Kymenlaakso
Viestit: 92
Perusasetus

Tällä hetkellä varmaan 50tkm tullut ajettua oikealta ohjattavilta. Alla on ollut volkkareita, toyotia, nissaneita, fiiatteja, mersuja, relluja ja varmaan vielä joku muukin. Itse olin ainakin, kuin kotonani oikealta ohjattavan ratissa, kun oli automattivaihteisto. Ensimmäinen manuaalivaihteinen sitten vaatikin jo harjoittelua, mutta äkkiä senkin oppi. Aihtaissa paikoissa noita on oppinut pyörittelemään ihan samalla tavalla, kuin vasemmalta ohjattavaa ja hyvin ne on pysyneet omalla kaistalla. Ainoa varsinainen ongelma liikenteessä on voimakkaasti oikealle kaartuvat liittymät ilman kiihdytyskaistaa, kun alla on umpiseinäinen pakettiauto niin väistettävää liikennettä ei näe ilman, että roikkuu apukuskin puolella ja talvella se ikkunallinenkin voi mennä huuruun. Ohittaminen myös vaatii tuota apukuskin puolella roikkumista, joten se on aika hullua hommaa.

Itse olen ollut istumassa useamman kerran apukuskin penkillä, kun ihmiset on ekaa kertaa ajaneet oikealta ohjattavilla. Ylättävän hyvin se on sujunut kaikilta ja kaistalla on pysytty. Sen sijaan aina välillä siinä apukuskin paikalla istuessa oma jalka hakee jarrua, jos tulee tiukempi tilanne
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään 16.5 sisäbedlock vanteita ja 36"-37" renkaita.Myös 46",49",53" ja 54" k-a renkaita Mase O/M/V Renkaat ja vanteet 6 07.02.2014 09:08
Ostettu 35",36" tai 37" renkaat 15" reiällä ja 10", vähintään -44 et japsijako vanteet Dectane O/M/V Renkaat ja vanteet 1 19.01.2013 15:02
Myydään / Vaihdetaan Continental 33"x12,5"-15" AT katupallerot 35" tai isompiin MT pyöriin Sam66 O/M/V Renkaat ja vanteet 0 27.06.2012 20:39
Myydään Vanteet 8/10x15 / All/Mud 31"/32"/33"/35" + 4x4 Tarvikkeet korjaushuolto O/M/V Renkaat ja vanteet 40 04.08.2011 22:34
Myydään 14" nastat, 18"kitkat, 20" kesät ja 16" insat Zamppa O/M/V Renkaat ja vanteet 11 25.09.2008 13:43


Sivu luotu: 22:11 (GMT +2).