![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Pari vuotta kohta ollut postin entinen gaddy automaatti ja ei kait sen ajaminen ole sen kummempaa kuin muillakaan autoilla. Ite tulee ajettua lähempänä tien laitaa kun se on helppo seurata. Raskaan kaluston ohittaminen on melkein mahdotonta turvallisesti muutoin kuin heti mutkan jälkeen kun suora aukeaa. Ostaisin hetimiten oikealta ajettavan maasturin kun olisi vain tarjolla mieleinen, nettiautossa olevat suikat ja mitsut ovat liian pieniä sisätiloiltaan ja range ei vaan nappaa... Päässä liikkuu erinäisiä ideoita mutta ne tarvitsevat auton missä on "palkki runko" ja ohjaus oikealla eli jos jollain on kyseinen maasturi jouten niin saa tarjota. Olen joskus yrittänyt etsiä myös autoa englannista mutta huonolla Lontoon murteella se on vaikeaa.
|
|
|||
|
|||
![]()
Mikähän laite tuollainen gaddy on?
|
|
|||
|
|||
![]() Ja riihikoneista.....
Mieluummin manuaali kuin dsg.......niin ongelmien ratkaisu on huomattavasti edullisempaa.......
Mulla ei muuta kuin hyviä kokemuksia T5 riihikoneista manuaalina..... Vasemmalta ajettavina........ ![]() ![]() ![]() Jos mukavuudesta haluut nauttia niin jossain vaiheessa voi kolahtaa omaan nilkkaan......kuluina...... ![]() ![]() ![]() Tosin mun frendi on ajellut nyt parivuotta Postin vanhalla T5 dsg:llä......"väärältä" puolelta..... Eikä sillä ole ollut laatikon kanssa ongelmia......mutta longlifet oli päässy puraseen kanteen..... ![]() ![]() ![]() eli alkoi vuotaan yhdestä imuvenasta....remppa about 2k€.... muuttui nelisylinteriseks...... ![]() ![]() ![]() ps. Mä olen aina ajellut normi diesel öljyillä 10k km vaihtovälillä 30k sijaan...... Viimeksi muokannut H_Nietu : 15.01.2016 22:38 |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Kas kun ei ole sellaisesta Gaddystä kuullut. Transportterit ja LT:t ja Caddyt on kyllä tuttuja. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() https://fi.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Caddy |
|
|||
|
|||
![]()
Jotkut valittaa että ajaessa sieltä oikealta tulee kaikennäköisiä ohjeita ajamiseen liittyen. Tommosessa RHD autossa on ratti laitettu jo tehtaalle sinne "apukuskin" puolelle. Eli jos siltä tulee kovin paljon neuvoja niin tottakai tämmönen on hyvä ostos😀
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
|
|||
|
|||
![]()
Tällä hetkellä varmaan 50tkm tullut ajettua oikealta ohjattavilta. Alla on ollut volkkareita, toyotia, nissaneita, fiiatteja, mersuja, relluja ja varmaan vielä joku muukin. Itse olin ainakin, kuin kotonani oikealta ohjattavan ratissa, kun oli automattivaihteisto. Ensimmäinen manuaalivaihteinen sitten vaatikin jo harjoittelua, mutta äkkiä senkin oppi. Aihtaissa paikoissa noita on oppinut pyörittelemään ihan samalla tavalla, kuin vasemmalta ohjattavaa ja hyvin ne on pysyneet omalla kaistalla. Ainoa varsinainen ongelma liikenteessä on voimakkaasti oikealle kaartuvat liittymät ilman kiihdytyskaistaa, kun alla on umpiseinäinen pakettiauto niin väistettävää liikennettä ei näe ilman, että roikkuu apukuskin puolella ja talvella se ikkunallinenkin voi mennä huuruun. Ohittaminen myös vaatii tuota apukuskin puolella roikkumista, joten se on aika hullua hommaa.
Itse olen ollut istumassa useamman kerran apukuskin penkillä, kun ihmiset on ekaa kertaa ajaneet oikealta ohjattavilla. Ylättävän hyvin se on sujunut kaikilta ja kaistalla on pysytty. Sen sijaan aina välillä siinä apukuskin paikalla istuessa oma jalka hakee jarrua, jos tulee tiukempi tilanne ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään 16.5 sisäbedlock vanteita ja 36"-37" renkaita.Myös 46",49",53" ja 54" k-a renkaita | Mase | O/M/V Renkaat ja vanteet | 6 | 07.02.2014 09:08 |
Ostettu 35",36" tai 37" renkaat 15" reiällä ja 10", vähintään -44 et japsijako vanteet | Dectane | O/M/V Renkaat ja vanteet | 1 | 19.01.2013 15:02 |
Myydään / Vaihdetaan Continental 33"x12,5"-15" AT katupallerot 35" tai isompiin MT pyöriin | Sam66 | O/M/V Renkaat ja vanteet | 0 | 27.06.2012 20:39 |
Myydään Vanteet 8/10x15 / All/Mud 31"/32"/33"/35" + 4x4 Tarvikkeet | korjaushuolto | O/M/V Renkaat ja vanteet | 40 | 04.08.2011 22:34 |
Myydään 14" nastat, 18"kitkat, 20" kesät ja 16" insat | Zamppa | O/M/V Renkaat ja vanteet | 11 | 25.09.2008 13:43 |