![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Digiaikaa.. Lämpömittari soimassa kun sisälämpö 80c .. ei tarvi enää heräillä pitkin yötä.
|
|
|
|||
|
|||
|
11kg:n kinkku oli ensin 12 tuntia, mutta kun maistettiin todettiin ettei riitä ja lyötiin takas uuniin. Nyt on mennyt 16 tuntii, ja luulen että alkaa olla riittävästi?
![]() Yritin ehdotella tollasta mittaria, mutta vaimo nauroi vaan ja sanoi että vaistolla mennään, kuten aina ennenkin. Siihen oli tyytyminen
|
|
|
||||
|
||||
|
Lisää kuvia!! Meille ei tänä jouluna kinkkua otettu, kun kuitenkin pyöritään vanhemmilla. Mutta olisi kiinnostavaa nähdä erilaisia leikkauspintoja ja kypsyysasteita.
Kaverin äitee tekee joka vuosi semmoisen, joka on punertava vielä väriltään, mutta hajoaa vaikka lusikalla vain painaisi. Vähän niinkuin sakujen eisbein. Olen jo monena jouluna siihen kysynyt neuvoa, mutta ei vaan ole onnistunut itse ![]() Hyvää joulua kuitenkin kaikille. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| kinkun pelastusta | karibori | Maasturiprojektit | 2 | 05.08.2014 18:17 |
| Rengas puhkesi, paistaminen??? | Malmila | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 30.12.2013 01:35 |
| Renkaan paistaminen | Arska-tehtaalta | Tekniikka & Jutustelu | 23 | 22.09.2013 07:47 |
| Mikä kinkun päällä jouluna? | J0hannes | Chit-Chat | 37 | 25.12.2011 16:18 |
| Ostetaan Kinkun tuulilasi | teknikko | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 08.09.2011 20:10 |