Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ab3
Ymmärsinkö mie oikein, että temen nuo päät on tehty leikkaamalla jostain ketjusta lenkki, ja siihen hitsaamalla tuo tasanen osa missä kiinnitysreikä?
Ja ''kuormaliina'' on vissii 1000kg liina? Minkälaisia voimia siihen kohdistuu, riittääkö esim BJ:ssä 1000kg liina, vai vedetäänkö hätävarjelun liiotteluks 2000kg liinasta?
1000kg vs 2000kg liinoissa on kuitenki pienone leveysero, mikä vaikuttaa suunnitteluun jos ja kun polttoleikkautan noita päätyjä. Niistähän joutuu sit teräviä reunoja vähä viilailee pyöreemmäks mutta so not.. 
Materiaalivahvuutena riittänee varmaa 4mm? 5mm?
Sit kun niittä leikkuutellaan, niin onko halukkaita ostamaan jos niitä poltellaan kerralla enemmän? 
|
Nuo minun tekemät on tosiaan tehty kahdesta eri osasta. siinä on 8mm umpikankea ja sitten 5mm vahvasta levystä kolmiot mihin sitten sopivan kokoinen reikä. Kanki on sitten lyöty viilapenkissä "ysikymppiin". Sen jälkeen ne vaan yhteen miggiliimalla.
Kuormaliina mistä nuo tehtiin on muistaakseni 2000kg kestävyydeltään. Lisäksi vedin sitä 2 kierrosta eli 4 kerrosta. Ne kestää kyllä. Varmaan olisi vähempikin riittänyt, mutta kun kohtuus ei ole aina minun juttuni

No ei kai. Sitä tuli vain siksi kun mulla oli pari sellaista Rispaantunutta ylimääräistä liinaa.
Tässä vielä kuva