![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Ymmärsinkö mie oikein, että temen nuo päät on tehty leikkaamalla jostain ketjusta lenkki, ja siihen hitsaamalla tuo tasanen osa missä kiinnitysreikä? Ja ''kuormaliina'' on vissii 1000kg liina? Minkälaisia voimia siihen kohdistuu, riittääkö esim BJ:ssä 1000kg liina, vai vedetäänkö hätävarjelun liiotteluks 2000kg liinasta? 1000kg vs 2000kg liinoissa on kuitenki pienone leveysero, mikä vaikuttaa suunnitteluun jos ja kun polttoleikkautan noita päätyjä. Niistähän joutuu sit teräviä reunoja vähä viilailee pyöreemmäks mutta so not.. ![]() Materiaalivahvuutena riittänee varmaa 4mm? 5mm? Sit kun niittä leikkuutellaan, niin onko halukkaita ostamaan jos niitä poltellaan kerralla enemmän? ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Kuormaliina mistä nuo tehtiin on muistaakseni 2000kg kestävyydeltään. Lisäksi vedin sitä 2 kierrosta eli 4 kerrosta. Ne kestää kyllä. Varmaan olisi vähempikin riittänyt, mutta kun kohtuus ei ole aina minun juttuni ![]() ![]() No ei kai. Sitä tuli vain siksi kun mulla oli pari sellaista Rispaantunutta ylimääräistä liinaa. Tässä vielä kuva
__________________
____________________________ Harbor Cruisers |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Vaikuttas 4t liinalta. Jos raidat paikkansa pitää.
__________________
Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan! ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Suzukin ohjauksen rajoittaminen | Esu | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 28.04.2009 10:05 |
Sisäänjouston rajoittaminen.? | ¤Offi-Osku¤ | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 02.10.2006 01:33 |