Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #23  
Vanha 19.12.2015, 23:01
VKoo VKoo ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 29.10.15
Sijainti: Vihanti
Viestit: 26
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja AEM Näytä viesti
Mistä nuihin ensinnäi saapi varaosia? muualta ku toyotalta? suomesta?
https://www.youtube.com/watch?v=VQl68ZbMWrM tuossa purkaa jonku jeepin nivelen.
Suomesta ei saa, ainakin kaikki liikkeet jotka ite soittelin läpi tarjos ei oota ja ei oo ollu tarjolla vuosikausiin. Rockauto.com, sieltä löytyy palloa ja yokea ynnä muuta hilua. Tulee suoraan Ameriikasta mutta saa viikon sisään kotia kun malsaa vähän reilummin rahdista. EDIT Ja nyt katsoin tuon videon niin ei tosiaan lähde noin helposti tuo pallo irti, on annettu vasaraa ja meisseliä väkivallan kanssa ja ilman
Lämpöä reilusti ja vielä enemmän. Ei se liiku mihinkään. Jonkinlainen ulosvetäjäkö pitäis olla?

Viimeksi muokannut VKoo : 19.12.2015 23:13
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2014 ! lavanelikko Chit-Chat 1901 31.12.2014 15:33
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2013 ! SuurSyömäri Chit-Chat 2193 01.01.2014 17:02
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2012 ! SuurSyömäri Chit-Chat 1015 03.01.2013 18:46
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan ! SuurSyömäri Chit-Chat 2358 31.08.2012 20:55
mitä tehä patrollille ku ei käänny?? Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 4 21.03.2011 16:41


Sivu luotu: 06:56 (GMT +2).