![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#3
|
|||
|
|||
![]()
kuulostaa liian helpolta ylläoleva selitys ottaen huomioon että starttia juuri ja juuri näkyvissä kaapelit takapuolella kytkin sylinteri ja letkut putket tiellä ja toista pulttia miten siihen pääsee ja sitten se viimeinen mitä kautta pois sillä vaihdelaatikoineen aikamoinen klöntti.
Vieläkin linkki videoon ja/tai kuvia ja tekstiä miten niin auttaisi paljon. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
pitkien merkkivalon vaihto hiluxissa | TARO59 | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 24.11.2013 10:15 |
Startin tunnistusta. | pastirolli | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 01.04.2010 18:48 |
Pajeron Startin irroitus? | offipete | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 22.02.2007 21:34 |
LJ:n startin vaihto | tttreg | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 21.01.2007 01:12 |
Startin hiilet | pjtk | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 13.08.2006 10:30 |