![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() ..TTU MÄ OON URPO!!
Voiks autoist niinku vaihtaa öljyt sillai päiksee ? Jos on ostanu vaan suodattimet niinku .
nimim. Urpo Skotlannin-juutalainen |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
vapari ei ole vaihtoehto ![]() Ahdin takaa tahdin ja ilo alkaa kilosta,, riemu kahdesta mutta kone remppa kolmesta ![]() ![]() No worries, mate ! Hojossa on sitä jotai ![]() Pensselit pestään bensalla ja dieselillä tehdään VOIMAA |
|
||||
|
||||
![]()
Mikä mahto land rover miestä harmittaa, ku tuli keskisormi pystys vaskion kohdal ohi? Levittelin tota luistonesto jauhet tielle sisun kaa.
Viimeksi muokannut suzuki81 : 05.12.2015 10:02 |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
No olinkohan minä nyt hieman jyrkkä itselleni, olihan minulla moottoriöljyä, mut peräöljyt jäi ostamatta . No eikun motonettii vaa , meneehän se päivä näinkin ![]()
|
|||
|
|||
![]()
Tsau taas. 88-vuoden nelikko L200 nakuttaa aika tiuhaan tahtii ajaessa, mutta ei esim. Nelosvaihteella jos ajo 60-80kmh nii nakuttanu yhtään, eikä vapaallakaan. Mistähä vois johtua?
|
|
||||
|
||||
![]()
Onko nakutuksen taajuus kokoajan sama , vai vaihteleeko ajonopeuden tai moottorin kierrosnopeuden mukaan ?
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Onko Oulun seudulla mitään kromausfirmaa? Pitäs saada puskureista kromi pois. Ne on nyt maalattu mutta ällöttää kun naarmuihin tulee kiiltävä kromi eikä ruoste
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
CANTERi kuskeja? miten helvetissä tommosessa uudempi korisessa -99? canterissa kuuluis se pakki saada silmään? todella vammaseksi tehty.
|
|
|||
|
|||
![]() Lasista tummennuksien poisto
kertokaas miten saisi helpoiten laseista tummennukset pois? Auton laseista siis kyse... vittumaista pimeessä metsässä yrittää peruuttaa kun takalasit on tummennettu kokonaan.
|
|
||||
|
||||
![]()
Voisko olla kuitenkin murros ? Eli jos et 4 vaihteella käännä rattia yhtä paljon kuin pienemmillä vaihteilla .
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hammas poikki ryhmäpyörän/kytkinakselin välityksestä. Ei napsuttele nelosella, kun on "suora" vaihde.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
|||
|
|||
![]()
No ei prrrse. Minkähälaine homma vaihtaa? Uskaltaako sitä ajaa sitten vai hajookoha lissää? Tai luin myös että saattas olla öljynpuutettaki..?
|
|
|||
|
|||
![]()
Saattaahan tuo napsutella vielä 10 tkm. Tai jos huonosti sattuu, niin tänään katkeaa vierestä toinen hammas joka halkaisee sit ryhmäpyörän. Korjaus edellyttää koko laatikon purkua.
|
|
||||
|
||||
![]()
NIIN OONKIN RYYPÄNNYT, MITÄ SITTE!!! ![]() EN SE MINÄ OLLUT, SE OLI PIRKKA... ![]() https://instagram.com/offroadteamruu...d=ZDdkNTZiNTM= http://www.slck.net http://www.mansenmaasturiclub.com http://forums.offipalsta.com/group.php?groupid=32 |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tuli vaa mielee.. Onko takku bj:stä kuvia jossain, en vaa löydä?
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Itse oon ainakin saanu kalvot helposti pois, kun lähtee jostakin kulmasta vetämään vaan irti. Saippuavesi auttaa kun tekee seoksen suihkepulloon. Liimat lähtee kans laseista helposti lastalla kun kastelee lasin saippuavedellä ja antaa hetken vaikuttaa. |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Ainakin laivassa ollut lähelle Lainaus:
Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. |
|
|||
|
|||
![]()
Tulipahan ostettua 12kappaletta formuling rattiadaptereita..
Millä hitolla saan 100% varmuuden mihin ne oikeesti ees käy? Numerosarjat kaikissa sisällä mutta google ei kerro mitään oikeastaan.. Yksi on sentään avaamaton paketti niin onneksi se sentään käy nähtävästi mun kesäautoon ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]()
Volvo Laplander, Valp tms. mitä niitä nyt on..
Niin mites ko. luottomerkin vaihteisto ja jakolaatikko kuviot menee, mitä niistä löytyy? M40 tai M45 laatikkona ja jakiksena Volvo FD51 tai ZF VG50? Mitä löytyy ja mistä? Etukardaani kaikissa apparin puolella? Ulosotto vissiin löytyy jonkinlainen, joissain mekaaninen ja joissain alipaine?
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() ![]() |
![]() |
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 3 (0 jäsentä and 3 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2014 ! | lavanelikko | Chit-Chat | 1901 | 31.12.2014 15:33 |
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2013 ! | SuurSyömäri | Chit-Chat | 2193 | 01.01.2014 17:02 |
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2012 ! | SuurSyömäri | Chit-Chat | 1015 | 03.01.2013 18:46 |
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan ! | SuurSyömäri | Chit-Chat | 2358 | 31.08.2012 20:55 |
mitä tehä patrollille ku ei käänny?? | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 21.03.2011 16:41 |