Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja TaroToy
Eipäs porukalla vieläkään ole järkevää tekemistä kun pitää kritisoida jos joku tekee jotain oman mielen mukaan ja vielä mainitsee että hauskempaa on rakentaa kun ajaa. En ihmettele lainkaan jos vähenee niitä jotka vaivautuvat laittamaan kuvin ja tekstin projektit muiden nähtäviksi kun kerran aina on niitä jotka löytävät vikoja menettely tai ulkonäkö tai muuten vaan. Hyvä esimerkki oli se nuori kaveri joka oli jonkun kaivinkone maansirtoyrityksen jotain ja rakensi 80 luvun hiluxia ja oli hankkinut kaiken maailman osat ja viritykset siihen ja ei ollut mitään väliä mitä hän osti tai teki niin aina oli väärin ja kun hän kysyi neuvoja niin tuli sivukaupalla haukkuja. Ymmärtääkseni hän kyllästyi koko touhuun sillä kaikki uudet osa sekä auto oli myytävänä. Taas onnistuiotte poistamaan yhden uuden harrastajan. Miten olisi jos kaikii kaikkea tietävät laittaisivat omat projektit muiden ihailtaviksi. ennen kun vastaatte monella on mutta enemmistöllä ei.
TÄHÄN EI TARVII VASTATA SIVUKAUPALLA.
|
Monella offroad tuntuu olevan tekosyy rakennella rautaisilla legoilla leluja

minä itse olen yksi sellainen

eihän se oikeasti tarvitse kun hyvän kuskin ja välttävän vakiomaasturin tuo metsässä ajelu