![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
![]() Lainaus:
Pieni näpäytys puolin ja toisin on joskus paikallaan, joskus oon Nietulle hieman pistäny jotain "pientä". Tähän perään nää pakolliset nietut-> ![]() ![]() ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
se on muuten tuo kotipaikasta vittuilu se ensmäinen millä kokeillaan et osusko herkkään
![]() mut ehkei tästä enempää, jätän sinne johoki tapahtumaan sit jotain ja mistäs sen tietää jos kaverilla on 2dan verbaalijutsussa, ni se vittuiloo miut suohon! ![]()
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
Taidan kuitenkin postata vaikka kaiken maailman roskaa viestit sisältävätkin. (en tosin jaksanut lukea puoliakaan).
Joka tapauksessa metrin mittaisen palkin keskelle määritetty n.1000kg:n kuorma ja palkin päät lukittu. Näyttäisi niiavan pikkasen keskeltä mutta muuten menee mukavasti. Metri on melko lyhyt matka niin siihen ei taipumaa noin pienellä kuormalla oikein saada. Tästä voi sitten arvioida ettei ainakaan lyhyemmät palkit taivu juuri ollenkaan. Viimeksi muokannut nappis : 01.12.2015 06:37 |
#4
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Miten onnistuuko tolla ohjelmalla tehdä sellaista, että se palkki ei olisi molemmista päistä lukittu, koska harvemmin sitä ajosiltaa asfalttiin pultataan Ja lisää palikan pituuden kolmeen metriin ja laskisi muutamalle eri lujuudelle lukemia esim. perus mustaa mitä löytyy joka rautiasta sit joku metalli kaupan halvin ja sit vaikka ihan tarkoitukseen tarkoitettu materiaali
__________________
Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Tulipa vaan mieleen, ja sen viereen että oliko se niin että rauta joustaa laadusta riippumatta saman verran mutta laatu vaikuttaa siihen missä kohti tulee pysyviä muodonmuutoksia?
Eli eihän sillä tässä(kään) ole väliä joustaako se vai ei vaan palautuuko se kuormituksen jälkeen.
__________________
www.OFFROADOULU.com |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Lainaus:
![]()
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#7
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() 1000kg kekelle palkkia, niin maksimi taivutusmomentit: VAPAA: 1/4*9,81m/s2*1000kg*1m=2452Nm JÄYKKÄ: 1/8*9,81m/s2*1000kg*1m=1226Nm Tämmösessä tilanteessa tuskin leikkausjännitys on kovin ratkaiseva tekijä..
__________________
-MMC- |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Pitää varmaan oikeasti kaivaa nuo lujuuslaskelmakirjat naftaliinista
![]() ![]()
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Millä ohjelmalla turaaja ja nappis mallinsi noita? Itsellä tarkoitus ehtiessään opetella käyttään Inventorin Frame Analysistä. Tarkotus ois suunnitella auton lavalle "kuomu" jossa olisi myös jonkunlainen nosturi että saa isommat kamat kyytiin ilman ähkimistä. Tolla näkee myös näppärästi rakennelmien painot.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ruostumattoman teräksen hitsaaminen | tmx50 | Tekniikka & Jutustelu | 47 | 19.12.2014 13:07 |
HJ60 kestävyys | ss125 | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 20.12.2006 22:04 |
2L-T:n kestävyys? | Setä | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 19.03.2005 21:27 |
Koneen kestävyys? | BlackJack | Vuosimallit 1984-1996 | 8 | 04.07.2004 20:32 |
Akselin kestävyys | kumilusmu | Tekniikka & Jutustelu | 21 | 06.11.2003 22:21 |