Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 21.11.2015, 14:09
Vilkutin:n Avatar
Vilkutin Vilkutin ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.09.04
Sijainti: Lahti - Padasjoki, Finland.
Viestit: 3.213
Perusasetus

Jos tälläseen pistää pidemmät jouset ni vaatiiko semmoset kampperin korjaus epäkeskopuslat tukivarsiin tms ?

__________________
PäHäMa
Pamaas
SLCK

Toyota Landcruiser BJ40 4.0 1980

Ex. Toyota Landcruiser BJ42 4.0 1982
Ex. Suzuki Jimny 2006
Ex. Toyota Landcruiser RJ70
Ex. Mercedes-Benz 300GD 1981
Ex. Hilux LN65
Ex. Volvo C303
Ex. Hilux LN65
Ex. Suzuki 413
Ex. Range 3.5L +hj akselit
Ex. L200
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 21.11.2015, 17:03
vuorimies:n Avatar
vuorimies vuorimies ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 18.04.15
Sijainti: Pieksämäki, Finland
Viestit: 405
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Vilkutin Näytä viesti
Jos tälläseen pistää pidemmät jouset ni vaatiiko semmoset kampperin korjaus epäkeskopuslat tukivarsiin tms ?
Omassa vakiollakin puslat pinteessä. Olisko paha jos hitsailis parempaan kulmaan, ainaki jos meinas korottaa
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 22.11.2015, 12:37
petr:n Avatar
petr petr ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 31.01.04
Sijainti: Oulu, .
Viestit: 1.283
Perusasetus

Riippuu korotuksen määrästä ja muiden asioiden kunnosta. 2" on ollut vielä pääsääntöisesti OK, sen jälkeen joillakin ei ole ongelmia ja joillakin on. Puslat "pinteessä"...lähinnä siis liian korkeilla jousilla ongelmat tulee siinä että, ulosjoustot on heikohkot kun rungon pään puslan "liikevara" on jo maksimissaan (toki vakio iskarit ottaa kiinni aikaisemmin), puslien kuluminen on nopeampaa ja kolmantena ongelmana suuresta korotuksesta johtuen ohjaus voi tulla levottomaksi muuttuneesta akselin kulmasta johtuen. Tätä viimeistä ongelmaa voi paikata niillä epäkeskopuslilla, mutta niiden vaihto ei auta noihin muihin ongelmiin. 2" kyllä on pääosin aika mukava määrä...ei tule isompia ongelmia ja saanee pienellä trimmauksella ja sopivan ET:n vanteilla kuitenkin pyörimään 36-37" gummit...sen isommat gummit vaatii jo muitakin fiksua muutosta ja tuo muitakin haasteita...
__________________
Todistetusti kohtuuton käyttäjä ja ylikuormittaja...
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 23.11.2015, 05:59
Vilkutin:n Avatar
Vilkutin Vilkutin ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.09.04
Sijainti: Lahti - Padasjoki, Finland.
Viestit: 3.213
Perusasetus

Kiitti hyvästä vastauksesta mul ajatuksena uusia jouset iskarit ja puslat jotta sais vähä ryhtiä renkaiksi 33" max 35 AT tms..
Kuha ny selviäis saanko ylipäänsä tota himoitsemaani yksilöä itelleni.
__________________
PäHäMa
Pamaas
SLCK

Toyota Landcruiser BJ40 4.0 1980

Ex. Toyota Landcruiser BJ42 4.0 1982
Ex. Suzuki Jimny 2006
Ex. Toyota Landcruiser RJ70
Ex. Mercedes-Benz 300GD 1981
Ex. Hilux LN65
Ex. Volvo C303
Ex. Hilux LN65
Ex. Suzuki 413
Ex. Range 3.5L +hj akselit
Ex. L200
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 26.11.2015, 10:28
vuorimies:n Avatar
vuorimies vuorimies ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 18.04.15
Sijainti: Pieksämäki, Finland
Viestit: 405
Perusasetus

Joko on runko paljaana? Tuossa olis kalu jolla sais jakiksen puslat vaihdettua: http://www.ebay.com/itm/Mercedes-Ben...36uWyQ&vxp=mtr

Tuuhan käymään ja kyttäilemään.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 10:25 (GMT +2).