jakarit ois asemoitu ja hepattu, tuli tuhottua laatikollinen rälläkän laikkoja kun tein kiinnikkeet. Kyllähän nuo tuntuis käsin väännellen aika "joustonrajoittimilta". Koitin tähtäillä sopisko hodarin nelilinkki eteenkin mutta kyllä niin ahdasta tulis jotta pakko kai noilla jakareilla tehdä. oon täs miettiny että seuraava peli on kilvetön, ärsyttää kun pitää tehdä niin paljon kompromisseja kaiken suhteen ku tää pitäis saada kilpiin. etupään teko nelilinkeillä ei olisi mikään ongelma jos ne tukivarret sais tehdä itse.
Katos kun täs käydään niin, että hodarin nelilinkin ylemmät varret on puolta lyhyemmät ku alemmat, niin sehän kinnaa vastaan joustoissa jos ne on kauheen leveellä. ja nyt jos teen eteen tommosen patentin niin ne ylemmät varret joutuu sijottaa ihan runkoaisoihin kiinni, ja sitte se onki yhtä jäykkä ku jakarit. lisäks starttimoottori näyttää tulevan tielle, samoin ku kartaani.
__________________
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan.
Toyota crown rs50
OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta)
Plus muita romuja
Viimeksi muokannut Häänrik : 15.11.2015 02:34
|