pojat seurannu hyviten tuota pikkuluokkaa.. vähemmän niit muta lällejä pienipyöräsillä ko niil ajetaan vauhti/endurance krossia, isot rypee sit paskassa. toisekseen ko tää on kimppapeli ni sillo tuol mein rata-autoilijallaki näppinsä pelissä auton rakentamisen suhteen ni se sit haluu välil lyödä päänsä karjalan mäntyyn ihan kunnolla

mie oisin tehny toisella tapaa, enkä ois lähteny väkisin istuttaa vääränkätistä syyläriä autoon ja jatkanu suotta vesilinjoja 3x pidemmäksi vakiosta. tai sit oisin laittanu suosiolla peräkonttiin, mut se on ny tuossa ja kuha siihen pistää alle panssarin ja tukevan verkon eteen ni samat se kestää ku pajeroidenki syylärit.
kertoo jotain tahdosta saada auto käyntiin ku piti väkisin tehä 180 asteen mutka suorasta vesijohtoputkesta, oiskai niitä saanu valamiinaki vaikka motonetistä, muttakun kiire

mut koeajettu, huudatin kymmenen minsaa asfaltilla eestaas hallia ympäri ja sitten lappu lattiassa rajotinta vasten paskarinkiä toista minuuttia, eikä lämpee. eikä ole edes flektit viel toiminnassa, yks 12" imee ilmaa ja vaihtuu 2x10" imeviin, koska 12" flekti ei jaksa työntää riittävästi ilmaa läpite, vaan jää pyörteilee syylärin kennoon. alunpitäen oli tarkotus laittaa 12+12 sillai et toinen imee ja toinen työntää mut se työntävä vaan häirittee siinä, eli korvataan kahella pienemmällä.. kahtoo millo tätä taas sit jatketaan, vai heivataanko hallista pellolle, kun Luumäellä ei oo varmaa krossilähtöö ni jaksa vetää traikkua suotta 400km et pääsee testaamaan itekseen alustaa radalle, onkai tuol kynnöspeltoo lähempänäki jos haluaa ajaa alustatestejä..