Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #21  
Vanha 05.11.2015, 12:11
fj40 mörö:n Avatar
fj40 mörö fj40 mörö ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 03.05.10
Sijainti: ivalo
Viestit: 301
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja turakki Näytä viesti
Tuo paikkaluku tekee kiusaa. Bussiksi rekkaaminen ei liene nykyään enää ns. läpijuoksu. Tarttis vissiin täyttää kaikenmoisia vaatimuksia turvallisuusasioissa. Sitä en tiedä, kuinka sovelletaan vanhempiin keksintöihin.

Vaan kuinkapa nuo miehistöhytilliset paloautot, taitavat nekin olla vain max ysipaikkaisia, kun kerran kuormureita ovat. Alle vaan ryssänpyörät.
Tässä yrittäny selevitellä että onko sillä rekisteröinnin kannalta eroa onko sinne asiakas osastoon suora pääsy kuskilla vs vaihtoehto että ajoneuvossa ajokapyysi ja asikaskoppi erilliset kuten oli tuossa edellisen sivun uralissa....siis tarkotan onko se bussi vaiko joku muu

Viimeksi muokannut fj40 mörö : 05.11.2015 12:13
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty Mercedes matkailu bussi blomi O/M/V Ajoneuvot 1 22.02.2015 19:56
hojo maasto bussi jykä Maasturiprojektit 19 02.12.2013 20:57
Myydään volvo b10m 2500e! bussi ventora O/M/V Ajoneuvot 0 30.05.2013 10:02
Myydään scania bussi Grööni O/M/V Ajoneuvot 1 25.11.2011 05:51
M:bussi sisu kutter 9 TimJus O/M/V Muut 7 18.03.2005 15:34


Sivu luotu: 01:26 (GMT +2).