![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#26
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Etukorvake istui hyvin 52" jousilla tuossa kohtaa, eli yhden reiän eteenpäin. Taakse joutui poraileen uudet kiinnitysreiät yhtä lukuunottamatta. Latien leveys ongelma korjaantui tuollasilla muovi prikoilla riippujen ja etukorvien väliin. Tuolla tavalla akseli siirtyy hieman eteenpäin, mutta haitanneeko tuo. Kardaanin mitta riittää ja ohjauksessa riitti säätövarat.
__________________
www.jrasennus.fi |
#27
|
||||
|
||||
![]()
Käyntiinlähtöongelma poistettu,jarrut toimii ja jousituskin saatu kyhäiltyä ni jo seuraavaa ongelmaa puskee
![]() Pari viikkoa sitten laitoin vaihteistoon(th700) uudet öljyt ja suod. Nyt alkanut valuttamaan tallissa seistessä atf:ää jakiksesta lattialle. Mielestäni tulee jakiksen puolivälin tienoilla olevasta saumasta...wtf ? Eli ilmeisesti laatikon hännän stefa paskana mutta onko jakiksestakin sit stefa niin riekaleina että uittaa ne sinne asti ? ..ja miksiköhän ne valuu ulos siitä saumasta kun mitään ulkoista osumaa ei näy ? Jakis ilmeisesti irtoo laatikosta sen välilaipan irrottamalla? Onko millanen savotta ne stefat uusia jollei muuta särkynyttä löydy?
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O |
#28
|
||||
|
||||
![]()
Ei siinä laatikossa mitään stefaa ole.
Stefa on vaan jakiksen sisäänmenossa, eli vuotaa ulos, jos lootan ja jakiksen välipalikka on löysällä/halki, tai o-renkula rikki..
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen. |
#29
|
||||
|
||||
![]()
Eiku..
Nyt vasta luin uudestaan tuon sun postauksen. Jos se jakiksen saumasta vuotaa, niin jakis irti, kahtia ja uudet tiivistysmömmöt lohkojen väliin. ATF:ä siellä jakiksessakin on täytteenä.
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen. |
#30
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
np208 on ilmeisesti tuo jakis kun -85 auto. Eli sen adapterin sisällä on laatikon öljyä ja stefa vasta jakiksen sisäänmenoakselilla? (oletin että siinä ois kuiva tila) Ilmeisesti kannattaa purkaa niin että se adapteri jää kiinni jakikseen? Ennen laatikon öljynvaihtoa jakiksesta tuli tippa sillontällön vaan ja nyt noin 0.5d/vrk kun seisoo tallissa joten saattaa se jakiksen stefa olla särki.
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O |
#31
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
www.jrasennus.fi |
#32
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Pintaa uusissa oli milli enemmän mutta vrs vanhoihin oli uusissa etukengän kitkapinta pari senttiä lyhyempi ja eikö se juurikin vaikuta itsetehostukseen.
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O |
#33
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
www.jrasennus.fi |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään GMC Jimmy | jkv | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 11.02.2013 18:29 |
Myydään GMC Jimmy | eyeless | O/M/V Ajoneuvot | 5 | 17.12.2010 18:31 |
gmc jimmy | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 28.02.2010 04:26 |
GMC jimmy | KustaaVaasa | Maasturiprojektit | 14 | 15.01.2008 00:14 |
M:GMC Jimmy 6.2 | mehtämörö | O/M/V Ajoneuvot | 5 | 08.11.2007 19:59 |